Νέα πρόκληση: Διαφήμιση μας επιστρέφει στη δραχμή
Συνεχίζονται οι προσβλητικές αναφορές στη χώρα μας και τη σκυτάλη των προκλήσεων παραλαμβάνουν από το διεθνή τύπο, διαφημιστικές καμπάνιες εταιρειών...
Συνεχίζονται οι προσβλητικές αναφορές στη χώρα μας και τη σκυτάλη των προκλήσεων παραλαμβάνουν από το διεθνή τύπο, διαφημιστικές καμπάνιες εταιρειών.
Η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.
«Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Κάμπριο αυτοκίνητο από 26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt.
Η νέα διαφήμιση πρωτοδημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Η Ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο απαντώντας στην καμπάνια της Sixt απάντησε στο δημοσίευμα λέγοντας τα εξής: «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους.»