Ο Λοβέρδος χρηματοδοτεί το Κοράνι
Την ώρα που οι Τούρκοι στήνουν σκηνικό έντασης στο Αιγαίο και στη Θράκη το υπουργείο Παιδείας εγκρίνει 900.000 ευρώ για την εκμάθηση του Κορανίου στους μουσουλμανόπαιδες της Θράκης.
Ή στραβά είναι ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε… Άλλως δεν μπορεί να εξηγηθεί ότι το ελληνικό κράτος εμπιστεύεται τη χάραξη εθνικής στρατηγικής σε τόσο λεπτά ζητήματα σε ανθρώπους σαν τον Λοβέρδο.
Είναι ποτέ δυνατόν να εμπιστεύεται ένα σοβαρό κράτος ζητήματα εθνικής σημασίας σε έναν άνθρωπο που ξεχνάει να πάει στη δοξολογία της 28ης Οκτωβρίου, στη συνέχεια κάνει ΕΔΕ εναντίον των υπαλλήλων που δεν τον ενημέρωσαν και μετά ζητάει συγγνώμη γιατί έκανε λάθος;
Είναι άραγε φυσιολογικό, τη στιγμή που οι Τούρκοι στήνουν σκηνικό έντασης στο Αιγαίο και στη Θράκη, Έλληνες πολιτικοί όπως ο Λοβέρδος, ο Καμίνης, ο Μπουτάρης και άλλοι, να δίνουν… ομηρικές μάχες για να φτιαχτούν τζαμιά στην Αθήνα και χρηματοδοτούν την εκμάθηση του κορανίου; Την ώρα δηλαδή που οι Τούρκοι στοχεύουν στη Θράκη, με αιχμή την μουσουλμανική μειονότητα και τη χειραγώγησή της ο κ. Λοβέρδος κρίνει ότι η χώρα μας πρέπει να χρηματοδοτήσει με 900.000 ευρώ την εκμάθηση του Κορανίου στους μαθητές της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη.
Άραγε αυτή είναι η απάντηση της Ελλάδας στα σχέδια των Τούρκων; Ή μήπως ο κ. Λοβέρδος ξεχνά ότι η Τουρκία επιχειρεί με κάθε μέσο, πολιτικό, οικονομικό ή και εκβιάζοντας μέλη της μειονότητας να πετύχει την ομαδοποίηση αυτής σε τουρκογενές μόρφωμα παρά την διαφορετικότητα της σύνθεσής της; Ξεχνά ότι οι γείτονες ποντάρουν στον τουρκοκεντρικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης; Άραγε δεν τον ενδιαφέρει καθόλου ότι προωθούν μετά μανίας την αναγωγή της θρησκείας (μουσουλμανικής) και της γλώσσας (τουρκικής) σε στοιχεία εθνοφυλετικής καθαρότητας; Διαβάσαμε λοιπόν ότι μετά τις προτάσεις του για εργασία με αμοιβή μέσω μορίων και όχι με χρήματα, ο άνθρωπος που άφησε μόνο συντρίμμια από τα υπουργεία που πέρασε τώρα διαθέτει 900.000 ευρώ μέσω του ΕΣΠΑ για την Πράξη « Αναβάθμιση των Ιεροσπουδαστηρίων – Παιδαγωγική Υποστήριξη της διδασκαλίας του Κορανίου στους μαθητές μέλη της Μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης».
Όσον αφορά τις σχετικές δράσεις στο τεχνικό δελτίο της Πράξης αναφέρονται τα ακόλουθα:
Εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών και συγγραφή διδακτικών βιβλίων
Η Δράση θα περιλαμβάνει την εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών και συγγραφή διδακτικών βιβλίων Γυμνασίου και Λυκείου Ιεροσπουδαστηρίου εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών και συγγραφή διδακτικών βιβλίων διδασκαλίας του Ι. Κορανίου στους Μουσουλμανόπαιδες μαθητές των δημοσίων σχολείων της Θράκης και απόδοση του περιεχομένου, των εννοιών και των όρων (υπομνηματισμός) του Ι. Κορανίου στην ελληνική γλώσσα για διδακτικούς σκοπούς.
Τα προγράμματα σπουδών θα είναι προγράμματα ανοικτά και ευέλικτα και ο διδάσκων θα μπορεί να οργανώσει τη μαθησιακή διαδικασία, χρησιμοποιώντας ποικίλα διδακτικά υλικά και στρατηγικές μάθησης. Τα συνακόλουθα διδακτικά βιβλία θα εμπεριέχον διδακτικά στοιχεία και υλικά, τα οποία θα ευνοούν την πολυτροπική, διερευνητική και συνεργατική διαδικασία και θα προωθούν την κοινότητα μάθησης.
Στόχος της Δράσης είναι επίσης η ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών και εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της ενίσχυσης της Νέας Ελληνικής Γλώσσας για τους μαθητές μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας που φοιτούν στα μουσουλμανικά Ιεροσπουδαστήρια της Θράκης.
Ενδεικτικά για τα Ιεροσπουδαστήρια, τα προγράμματα σπουδών που θα εκπονηθούν και τα διδακτικά βιβλία που θα συγγραφούν θα αφορούν γνωστικά αντικείμενα όπως τα κάτωθι:
Α. Γυμνάσιο Ιεροσπουδαστηρίου: Ερμηνεία Ισλαμικού Δικαίου, Ι. Κοράνιο (Ιστορία Ι. Κορανίου), Αραβική, Τουρκική, Θεμελιώδεις Αρχές του Ισλάμ (Ακαήντ), Ενισχυτική Διδασκαλία Ελληνικής Γλώσσας και
Β. Λύκειο Ιεροσπουδαστηρίου: Αραβική Γλώσσα, Τουρκική Γλώσσα, Περσική Γραμματεία, Λόγοι του Προφήτη, Ιστορία των Θρησκειών, Ενισχυτική Διδασκαλία Ελληνικής Γλώσσας κ.α
Για τη διδασκαλία του Ι. Κορανίου στους Μουσουλμανόπαιδες μαθητές των δημοσίων σχολείων της Θράκης, θα αναπτυχθούν προγράμματα σπουδών και διδακτικά βιβλία.
Στις Δράσεις συμπεριλαμβάνεται και η επιμόρφωση των Ιεροδιδασκάλων στην παιδαγωγική χρήση και αξιοποίηση των προγραμμάτων σπουδών και των διδακτικών βιβλίων. Σκοπός της επιμόρφωσης είναι η ορθή παιδαγωγικά και επιστημονικά χρήση και αξιοποίηση των προγραμμάτων σπουδών και των συναφών διδακτικών βιβλίων, καθώς και η παροχή Διδακτικών Οδηγιών, δειγματικών διδασκαλιών, σεναρίων μαθήματος και άλλων πρόσφορων μέσων για την ευαισθητοποίηση ενημέρωση και πρόσληψη των νέων παιδαγωγικών εργαλείων.
Όπως αναφέρεται στο Φυσικό αντικείμενο της Πράξης η θρησκευτική εκπαίδευση των μαθητών που είναι μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης στα Ιεροσπουδαστήρια Κομοτηνής και Εχίνου δεν διαθέτει προγράμματα σπουδών για τα μαθήματα θρησκευτικής μουσουλμανικής εξειδίκευσης. Η ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών και συναφών διδακτικών βιβλίων θα συντελέσει σε μια ουσιαστική και εκ βάθρων αναβάθμιση του περιεχομένου, της ποιότητας και των παιδαγωγικών υποδομών της θρησκευτικής εκπαίδευσης των μαθητών που είναι μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης. Η αναβάθμιση αυτή θα καταστήσει την Ελλάδα πρωτοπόρα σε ευρωπαϊκό επίπεδο σε θέματα διαχείρισης της μουσουλμανικής θρησκευτικής εκπαίδευσης ενώ συγχρόνως είναι απολύτως σύμφωνη με το Σύνταγμα και τις ευρωπαϊκές Συνθήκες.
Για την ενίσχυση του μαθήματος του Ι. Κορανίου απαιτείται η σύνταξη νέων διδακτικών βιβλίων, τα οποία σε απόλυτη συμφωνία με τις μουσουλμανικές διδασκαλίες θα προωθούν ευρύτερα ζητήματα ειρηνικής συνύπαρξης, ηθικής, προστασίας του περιβάλλοντος, καθώς και άλλα διαπολιτισμικά, διαθρησκειακά, διαθεματικά και παιδαγωγικά ζητήματα.
Τα προγράμματα σπουδών και τα νέα διδακτικά βιβλία και υλικά θα εμπεριέχουν παιδαγωγικά και θρησκευτικά στοιχεία με βάση το Ι. Κοράνιο και τις αρχές της θρησκείας του Ισλάμ, κατάλληλα αναπλαισιωμένα στην πραγματικότητα των μουσουλμανικών Ιεροσπουδαστηρίων. Κάθε προτεινόμενο μάθημα είναι ανάγκη να αναπτυχθεί σε ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα σπουδών με στόχο να εισαγάγει τους Μουσουλμάνους μαθητές/τριες σε ένα συμμετοχικό και δημιουργικό τρόπο σπουδής και μάθησης, χωρίς να εξαντλεί τη μαθησιακή διαδικασία σε μια τυπική και μετωπική διδασκαλία και εκμάθηση θεμάτων εκτός εάν αυτό απαιτείται από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του μαθήματος.