Τροχαίο Αθηνών - Λαμίας: Σοκάρουν οι αποκαλύψεις του πραγματογνώμονα

Ο εμπειρογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων, Παναγιώτης Μαδιάς, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, προσπάθησε να προσεγγίσει τις συνθήκες του τραγικού τροχαίου στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας,σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά, και κυρίως το βίντεο που κατέγραψε τα μοιραία δευτερόλεπτα της σύγκρουσης.

Τροχαίο Αθηνών - Λαμίας: Σοκάρουν οι αποκαλύψεις του πραγματογνώμονα
2'

Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα, η ταχύτητα της Πόρσε έφτανε τα 170 χιλιόμετρα την ώρα.

«Τα δύο αυτοκίνητα μετά την τρομακτική πρόσκρουση εκτινασσόμενα έπεσαν πάνω στο παρακείμενο κτίσμα και κυριολεκτικά εξαϋλώθηκαν», είπε ο πραγματογνώμονας, συμπληρώνοντας πως «ήταν τρομερή η ταχύτητα με την οποία εκινείτο το πολυτελές αυτοκίνητο. Δεν θα μπορούσα να μιλήσω για ταχύτητα 300 χλμ./ώρα, αλλά σίγουρα η ταχύτητα του αυτοκινήτου ήταν πάνω από 170 χιλιόμετρα ανά ώρα».

«Από το βίντεο φαίνεται ότι ο οδηγός είναι σαν να μην υφίσταται. Έχει χάσει τη δυνατότητα επιβράδυνσης του οχήματος, έχει χάσει απόλυτα τον έλεγχο του οχήματος, το οποίο πάει όπου θέλει, όπως θέλει», είπε επίσης ο κ. Μαδιάς, ο οποίος τόνισε τη μεγάλη σημασία που έχουν τα ελαστικά: «Για το αυτοκίνητο τα ελαστικά είναι το Α και το Ω. Όπως και ο άνθρωπος, όταν περπατάει με υποδήματα που γλιστράνε, θα πέσει κάτω. Εμείς οι πραγματογνώμονες σε τέτοιες περιπτώσεις το πρώτο πράγμα που κοιτάμε είναι τα ελαστικά. Τα ελαστικά πρέπει να αλλάζουν μετά από κάποια χρόνια, ανεξάρτητα με το πόσο χρησιμοποιούνται. Έπειτα από 3,5-4 χρόνια πρέπει να αντικαθίστανται».

Οσο για το αν έβρεχε ή όχι, ο κ. Μαδιάς (που δήλωσε πως θα μεταβεί στο σημείο του δυστυχήματος την Τρίτη) σημείωσε πως το πιθανότερο είναι την ώρα της πρόσκρουσης να μην έβρεχε: «Πιθανολογώ από τα όσα βλέπω ότι δεν έβρεχε εκείνη την ώρα», είπε χαρακτηριστικά.

Σε ερώτηση για το πότε θα μάθουμε τα αίτια της τραγωδίας, ο κ. Μαδιάς απάντησε ότι «μπορεί και να μην τα μάθουμε ποτέ. Αλλωστε, αυτό έχει συμβεί σε αρκετές περιπτώσεις στο παρελθόν. Από τις πρώτες πληροφορίες μου, εκείνη τη στιγμή στο συγκεκριμένο σημείο δεν υπήρχε κυκλοφοριακή ζήτηση, για να πούμε ότι κάποιος έκλεισε τον οδηγό ή τον παρενόχλησε».

Δείτε εδώ το χρονικό της τραγωδίας

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή