Γέμισε η Αθήνα... γουρούνες - «Απόβαση» Κρητικών που διαμαρτύρονται για το νέο ΚΟΚ (vid)
Οι ιδιώτες αλλά και ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων οχημάτων, οι οποίοι κατέκλυσαν χθες Κυριακή, το λιμάνι του Ηρακλείου με τις γουρούνες τους προκειμένου να επιβιβαστούν στα πλοία της γραμμής και να ταξιδέψουν για την Αθήνα, διαμαρτύρονται για το νέο ΚΟΚ, ο οποίος απαγορεύει την κυκλοφορία των συγκεκριμένων οχημάτων.
Οι Κρητικοί θα ενωθούν στην Αμφιθέας με ιδιοκτήτες άλλων γουρούνων από ολόκληρη την Ελλάδα, στη συγκέντρωση που έχει προγραμματιστεί εκεί για τις 11:30 και στη συνέχεια θα κατευθυνθούν προς το υπουργείο με στόχο να συναντηθούν με τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη.
«Από το Ηράκλειο φεύγουμε 100 άτομα, ιδιώτες αλλά και ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων οχημάτων, για να πάρουμε μέρος στην πανελλήνια διαμαρτυρία στην Αθήνα. Εκεί θα βρεθούμε με τους υπόλοιπους ενοικιαστές και ιδιώτες της Ελλάδος και θα κάνουμε πορεία προς το υπουργείο Μεταφορών ενώ θα ζητήσουμε συνάντηση με τον υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη», επεσήμανε, ο πρόεδρος του συλλόγου Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων και μηχανών, Γιώργος Μπαμιεδάκης.
Όπως ήδη είναι γνωστό το συγκεκριμένο νομοσχέδιο για τον ΚΟΚ απαγορεύει την κυκλοφορία των συγκεκριμένων οχημάτων σε όλους τους ασφαλτοστρωμένους δρόμους.
«Αυτή η οριζόντια απαγόρευση μας δημιουργεί τεράστια προβλήματα. Μας κλείνει τα μαγαζιά, τα σπίτια με αποτέλεσμα πολλοί άνθρωποι να μείνουν άνεργοι. Η "γουρούνα" είναι όχημα παντός τύπου καθώς μπορεί να οδηγηθεί και από ΑμεΑ ενώ ειδικά στην Κρήτη αρκετοί αγρότες χρησιμοποιούν τις γουρούνες για να κάνουν τις αγροτικές εργασίες τους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαμιεδάκης.
Παράλληλα, οι ιδιοκτήτες των Ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων και μηχανών θα αναφέρουν στον υπουργό και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με την ασφάλιση των οχημάτων.
«Η Πολιτεία μας υποχρεώνει να έχουμε τα οχήματά ασφαλισμένα είτε είναι σεζόν είτε όχι. Μόνο με την παράδοση πινακίδων μπορούμε να κρατήσουμε ανασφάλιστα τα οχήματα. Αυτό όμως δημιουργεί τεράστια προβλήματα ειδικά σε κάποια νησιά που δεν έχουν εφορίες και θα πρέπει να πάνε σε άλλο νησί για να παραδώσουν τις πινακίδες», υπογράμμισε σχετικά ο κ. Μπαμιεδάκης.
Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι, το σκεπτικό του υπουργείου Μεταφορών, σχετικά με την απόφαση να σταματήσουν να κυκλοφορούν σε δημόσιους δρόμους τα συγκεκριμένα τετράτροχα αναφέρει ότι ήταν αιτία για πολλά ατυχήματα και ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες στα νησιά όπου η ζήτηση για αυτά ήταν εξαιρετικά μεγάλη.