Το ακριβότερο σφάλμα; Βρέθηκε ο υπεύθυνος του λάθους που κόστισε στη British Airways 175 εκατ. ευρώ

Ένας εργολάβος, ο οποίος πραγματοποιούσε εργασίες συντήρησης στο κέντρο δεδομένων της British Airways, έκλεισε άθελά του την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος με αποτέλεσμα να καταρρεύσει το σύστημα πληροφορικής της αεροπορικής εταιρείας και 75.000 άνθρωποι να εγκλωβιστούν σε βρετανικά αεροδρόμια το περασμένο Σαββατοκύριακο, αναφέρει σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Times.

Το ακριβότερο σφάλμα; Βρέθηκε ο υπεύθυνος του λάθους που κόστισε στη British Airways 175 εκατ. ευρώ
1'

Επικαλούμενη πηγή της British Airways η εφημερίδα έγραψε ότι το τροφοδοτικό που προκάλεσε την βλάβη στο σύστημα πληροφορικής λειτουργούσε άψογα αλλά κατά λάθος το έκλεισε ένας εργαζόμενος.

Η έρευνα για το περιστατικό ενδεχομένως να επικεντρωθεί στο ανθρώπινο σφάλμα και όχι σε βλάβη εξοπλισμού, σημειώνει η εφημερίδα.

Η αεροπορική εταιρεία υποχρεώθηκε να ακυρώσει όλες τις πτήσεις από τα αεροδρόμια Γκάτγουικ και Χίθροου του Λονδίνου το περασμένο Σάββατο και έκανε λόγο για βλάβη στο σύστημα πληροφορικής της που είχε ως αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρά προβλήματα στις υπηρεσίες των διεθνών πτήσεων, τα τηλεφωνικά κέντρα και τον ιστότοπό της.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή