Έχει... περιφερειακό αεροδιάδρομο ο Κορυδαλλός;
Απρόβλεπτες διαστάσεις που πλήττουν στο μέγιστο βαθμό τα εθνικά μας συμφέροντα, λαμβάνει το σκάνδαλο του ξεπουλήματος 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας στους Γερμανούς της Fraport, έναντι ευτελούς τιμήματος, το οποίο οι «κατακτητές» θα εισπράξουν το τίμημα (1.234 δισ. ευρώ) πάνω από 15 φορές στη διάρκεια της πεντηκονταετίας (40+10), που θα διαρκέσει η σύμβαση.
Διαστάσεις που σύμφωνα με έμπειρους αναλυτές, αλλά και δικαστικές πηγές, είναι σχεδόν βέβαιο πως σε βάθος χρόνου θα οδηγήσει όσους τελικώς βάλουν την υπογραφή τους σε αυτή την αποικιοκρατικού χαρακτήρα σύμβαση, στο εδώλιο του κατηγορουμένου, αφού η παρέμβαση της δικαιοσύνης θα είναι άμεση.
Η κυβέρνηση Τσίπρα έμελλε να είναι αυτή που θα «συνυπογράψει» την εκχώρηση των εθνικών μας κυριαρχικών δικαιωμάτων στα γερμανικά συμφέροντα, βάζοντας τους Γερμανούς να έχουν τον έλεγχο 14 περιφερειακών αεροδρομίων υψίστης εθνικής, στρατηγικής, εμπορικής και τουριστικής σημασίας.
Η κυβέρνηση Τσίπρα, που όφειλε πρώτη να στρέψει το ενδιαφέρον της στην επένδυση της χώρας μας στον τουρισμό και να «επενδύσει» στα αεροδρόμιά μας και τη σωστή εκμετάλλευσή τους, πετάει στα... σκουπίδια έσοδα τουλάχιστον 20 δισεκατομμυρίων ευρώ, για τα επόμενα 40 χρόνια, για να εισπράξει μόλις 1,234 δισεκατομμύρια ευρώ, όσο δηλαδή κοστολογήθηκε η αξία των 14 αεροδρομίων μας, από τους Γερμανούς, που μέσα σε 10 χρόνια θα κάνουν απόσβεση της δικής τους «επένδυσης» και στα υπόλοιπα 30+10 χρόνια της σύμβασης θα απολαμβάνουν τα καθαρά κέρδη της... δωρεάς της αριστερής κυβέρνησης προς την Ανγκελα Μέρκελ και τους «εκλεκτούς» της.
Οι Γερμανοί... ξανάρχονται!
Αυτό που προκαλεί την οργή των Ελλήνων πολιτών δεν είναι άλλο από το γεγονός ότι η κυβέρνηση εμφανίζεται να... αγνοεί τον πρότερο κάκιστο «βίο» των Γερμανών, σε σχέση με τη «συνεργασία» τους στην εκμετάλλευση του «Ελευθέριος Βενιζέλος», καθώς η Hochtief , επί μια 20ετία δεν απέδιδε τον ΦΠΑ, με αποτέλεσμα σήμερα, σύμφωνα και με την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, να οφείλει στο Ελληνικό Δημόσιο, ποσό που αγγίζει ή και ξεπερνά το 1, 4 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ 600 εκατομμύρια ευρώ είναι το ελάχιστο που διεκδικεί η χώρα μας.
Οι Γερμανοί της Hochtief φρόντισαν, βέβαια, να... πετάξουν από το «Ελευθέριος Βενιζέλος», όμως αυτό το πάθημα, μόνο μάθημα δεν έγινε στους κυβερνώντες, οι οποίοι -μάλιστα- διαπιστώνουν μόλις λίγα 24ωρα μετά την υπογραφή του ΦΕΚ για την υλοποίηση της αποκρατικοποίησης, ότι οι Γερμανοί της Fraport, θέτουν νέους όρους για να «αρπάξουν» την εθνική μας περιουσία.
Και ενώ θα ανέμενε κανείς από τον Αλέξη Τσίπρα -τουλάχιστον- να τους στείλει από εκεί που ήρθαν και να χαράξει ένα εθνικό σχέδιο αναδιοργάνωσης και επένδυσης στα αεροδρόμιά μας, ώστε να μην πάει ούτε ένα ευρώ στις τσέπες των Γερμανών, ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ εμφανίζεται να... σφυρίζει αδιάφορα, αγνοώντας ακόμα και τις σοβαρότατες αντιδράσεις που έχουν προκληθεί εντός των δύο κομμάτων από βουλευτές που διαπιστώνουν, αυτό που οι ηγεσίες των κομμάτων κάνουν πως δεν βλέπουν...
Από τις 27 Ιουλίου, με ερώτησή τους στη Βουλή, προς τους υπουργούς Οικονομικών, Ναυτιλίας, Επικρατείας, Εθνικής Άμυνας και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, 29 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έκαναν λόγο για τεράστια και αδικαιολόγητη οικονομική ζημιά από το ξεπούλημα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, καλώντας τους υπουργούς να διευκρινίσουν αν προτίθενται να ακυρώσουν τις ιδιωτικοποιήσεις.
Βέβαια, 20 μέρες μετά, η κυβέρνηση υπέγραψε τη δρομολόγηση της ιδιωτικοποίησης, μόνης από το μακρύ κατάλογο που συμπεριλήφθηκε στο μνημόνιο 3, θέλοντας με αυτό τον τρόπο προφανώς ο Αλέξης Τσίπρας, να «ευχαριστήσει» τους Γερμανούς για την υποστήριξη που του προσέφεραν και την παροχή του νέου δανείου.
Αγνοεί, σαφέστατα, ο πρωθυπουργός όσα εκείνος μας έλεγε προεκλογικά για το ξεπούλημα των αεροδρομίων, χαρακτηρίζοντάς το ως επιστροφή στη... φεουδαρχία, σε ομιλία του στη Ρόδο. Μιλούσε για ανταλλαγή... τίτλων έναντι ευτελούς τιμήματος από το δημόσιο προς ιδιώτες και όμως, σήμερα πράττει η κυβέρνηση της Αριστεράς, η κυβέρνηση Τσίπρα, ακριβώς αυτά που ένας... άλλος Τσίπρας, προφανώς, κατήγγειλε τον Γενάρη. Θυμηθείτε ένα μόνο απόσπασμα όσων έλεγε τότε ο σημερινός πρωθυπουργός και βγάλτε τα συμπεράσματά σας...
Η ώρα των εισαγγελικών αρχών...
Πλέον, είναι με μαθηματική ακρίβεια βέβαιο, πως η σύμβαση που έχει ετοιμάσει το ΤΑΙΠΕΔ για το ξεπούλημα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στους Γερμανούς της Fraport, θα μπει στο στόχαστρο των εισαγγελικών αρχών. Το αφήνει ξεκάθαρα, άλλωστε, να εννοηθεί, ο γενικός γραμματέας κατά της Διαφθοράς, Γιώργος Βασιλειάδης, με δηλώσεις του στην «Εφημερίδα των Συντακτών»:
«Καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως ό,τι διαπραγματεύτηκε το ΤΑΙΠΕΔ είναι προβληματικό. Πρόκειται για πολύ κακή σύμβαση με πολύ προβληματικά στοιχεία, συμφωνώ απόλυτα. Για τα προβληματικά θα επιληφθούν οι αρμόδιες υπηρεσίες. Εφόσον υπάρχουν καταγγελίες, εμείς μπορούμε να τις προωθήσουμε στα αρμόδια σώματα και αυτά να καταλήξουν. Μέσα σε αυτό το πολύ κακό πλαίσιο που βρισκόμαστε η κυβέρνηση πρέπει να βρει τον τρόπο να μειώσει τη ζημιά που υπέστη το ελληνικό Δημόσιο από αυτές τις πράξεις οι οποίες έγιναν» τονίζει ο κ. Βασιλειάδης και είναι κάτι παραπάνω από σαφές το ασφυκτικό πλαίσιο, μέσα στο οποίο θα κληθούν να δώσουν λόγο, όσοι βάλουν τελικά την υπογραφή τους σε αυτό το άνευ προηγουμένου ξεπούλημα, 14 εθνικής και στρατηγικής σημασίας αεροδρομίων της πατρίδας μας στους Γερμανούς.
Η αξία τους είναι ανεκτίμητη και το μόνο που απομένει στην κυβέρνηση και τον Αλέξη Τσίπρα, είναι να θυμηθεί ο πρωθυπουργός τι ακριβώς διαβεβαίωνε τον ελληνικό λαό πριν από λίγους μήνες και να πράξει το αυτονόητο. Να διακόψει τις διαδικασίες και είτε να αλλάξει πλήρως τους όρους της συμφωνίας υπέρ του ελληνικού δημοσίου ή να προχωρήσει στο σχέδιο εθνικής εκμετάλλευσης και ανασυγκρότησης των 14 αερολιμένων, ώστε να μπουν όλα τα χρήματα στα δημόσια ταμεία. Πρέπει, επιτέλους, ένας Έλληνας πρωθυπουργός να τηρήσει όσα προεκλογικά έχει δεσμευτεί ενώπιον των Ελλήνων ψηφοφόρων...
Είναι ενδεικτικό της... χασούρας για τη χώρα μας, το στοιχείο που καταγράφεται στην ερώτηση των 29 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι έχουν επισημάνει πως στη διάρκεια της σαρανταετίας, ο ιδιώτης θα εισπράξει πάνω από 22 δισεκατομμύρια ευρώ και θα αποδώσει στο κράτος μόλις 3,85 δισεκατομμύρια ευρώ. Από το... «σπατόσημο» μόνο, την ίδια χρονική στιγμή, τα έσοδα του κράτους θα ξεπεράσουν τα 8 δισεκατομμύρια ευρώ.
Τα συμπεράσματα δικά σας...