Γιατί η Dacia κατέβασε ρολά για την Black Friday;
Η Dacia στην Βρετανία προχώρησε σε μια τολμηρή κίνηση, κλείνοντας την ηλεκτρονική πλατφόρμα πωλήσεών της, συμπεριλαμβανομένης της διαμόρφωσης αυτοκινήτων, ως μια συνειδητή στάση απέναντι στην ετήσια καταναλωτική φρενίτιδα της Black Friday.
Ο Luke Broad, διευθυντής της μάρκας στο Ηνωμένο Βασίλειο, τόνισε ότι στη Dacia, κάθε Παρασκευή αντιμετωπίζεται ισότιμα χωρίς την ανάγκη για εξωφρενικές προωθητικές εκδηλώσεις.
Η απόφασή τους επιδιώκει να υπογραμμίσει τη συνεπή πρόταση αξίας που προσφέρει η Dacia όλο το χρόνο, αντί να υποκύψει στις πιέσεις της διαφημιστικής εκστρατείας μιας μόνο ημέρας.
Η Broad σημείωσε: “Η Black Friday μπορεί εύκολα να οδηγήσει τους καταναλωτές σε υπερβολικές δαπάνες για προϊόντα που δεν χρειάζονται, κάτι που δεν είναι το ζητούμενο της Dacia”.
Διαβάστε περισσότερα στο carzine