TCL: Παρουσιάζει το TCL RayNeo X2 Global Developer Program

MILAN DESIGN WEEK 2023 - Καινοτομία για ένα Βιώσιμο Μέλλον

TCL: Παρουσιάζει το TCL RayNeo X2 Global Developer Program
TCL
11'

Η TCL, πρωτοπόρος στην τεχνολογία οθονών και τις προσιτές, premium έξυπνες εμπειρίες, ανακοινώνει την έναρξη του TCL RayNeo X2 Global Developer Program (The Morpheus Plan), ενός καινοτόμου προγράμματος προγραμματιστών που βασίζεται στα πρωτοποριακά binocular έγχρωμα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας (AR), TCL RayNeo X2. Το πρόγραμμα προσκαλεί προγραμματιστές λογισμικού από όλο τον κόσμο να συνεργαστούν με την TCL και να δημιουργήσουν δημιουργικές λειτουργίες με γνώμονα τον χρήστη για τα γυαλιά AR - δημιουργώντας έτσι ένα κορυφαίο οικοσύστημα AR.

Τα TCL RayNeo X2, που παρουσιάστηκαν στην CES 2023, είναι τα πρώτα binocular έγχρωμα micro-LED optical waveguide γυαλιά AR στον κόσμο. Με την υποστήριξη της πλατφόρμας Qualcomm Snapdragon® XR2, τα TCL RayNeo X2 παρέχουν ισχυρά χαρακτηριστικά στα wearable γυαλιά, όπως μετάφραση διαλόγων σε πραγματικό χρόνο, σε πολλές γλώσσες, ταυτόχρονη τοπική προσαρμογή και χαρτογράφηση (SLAM), έξυπνη πλοήγηση, προώθηση κλήσεων και μηνυμάτων, καθώς και λήψη φωτογραφιών. Τα γυαλιά αναμένεται να κυκλοφορήσουν με μαζική παραγωγή αργότερα μέσα στη χρονιά, καθιστώντας την πραγματική AR προσβάσιμη για περισσότερους καταναλωτές.

Tο Morpheus Plan είναι το τελευταίο βήμα της RayNeo™ για τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών γυαλιών AR και την καλλιέργεια ολοκληρωμένου περιεχομένου AR. Οι αιτήσεις είναι πλέον ανοικτές σε άτομα και οργανισμούς σε όλο τον κόσμο. Οι προγραμματιστές ενθαρρύνονται να υποβάλουν δημιουργικές ιδέες και λύσεις λογισμικού που έχουν σχεδιαστεί για να εμπλουτίσουν το οικοσύστημα και να διερευνήσουν νέες περιπτώσεις χρήσης γυαλιών AR. Οι επιλεγμένοι συμμετέχοντες θα λάβουν πόρους και υποστήριξη για να δημιουργήσουν τα masterpieces τους, συμπεριλαμβανομένης της αποκλειστικής πρώιμης πρόσβασης σε δείγματα εργασίας του RayNeo X2, των αντίστοιχων εργαλείων ανάπτυξης που βασίζονται σε Android και Unity, καθώς και ισχυρή υποστήριξη της κοινότητας στο Discord με καθημερινές ενημερώσεις ερωτήσεων και απαντήσεων (Q&A), που φιλοξενούνται από τη RayNeo.

Tο Morpheus Plan είναι μια πρόσκληση για τα παγκόσμια ταλέντα να εξερευνήσουν το πάθος και την τεχνογνωσία τους και να εργαστούν για τη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος μέσω της ανάπτυξης πραγματικού λογισμικού γυαλιών AR. Ο πρώτος γύρος προσλήψεων διαρκεί από τις 20 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2023. Οι φιναλίστ που έχουν συμπεριλάβει τη δουλειά τους στο οικοσύστημα εφαρμογών του TCL RayNeo X2 θα εξασφαλίσουν αποκλειστικά δικαιώματα. Για να εγγραφείτε και να μάθετε περισσότερα σχετικά με το Morpheus Plan, επισκεφθείτε https://www.rayneo.com/pages/developer .

Συνέντευξη στον Tiago Abreu, Home Eco X-Lab at TCL Design Innovation Center (DIC)

  1. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για εσάς και τον ρόλο σας στην TCL;

<Tiago Abreu> Εργάζομαι στο Home Eco X-Lab του Κέντρου Σχεδιαστικής Καινοτομίας (DIC) της TCL. Είμαι υπεύθυνος για την ανάπτυξη νέων προτάσεων αξιόλογων για το μέλλον της εταιρείας, παρέχοντας σταδιακές καινοτομίες και ιδέες στο νέο pipeline προϊόντων της TCL, χρησιμοποιώντας μεθοδολογίες σχεδιαστικής σκέψης και στρατηγικής.

  1. II. Ο Ρόλος του Κέντρου Σχεδιαστικής Καινοτομίας (DIC) στην TCL
  2. Ποιος είναι ο ρόλος του Κέντρου Σχεδιαστικής Καινοτομίας στην TCL και πώς συμβάλλει στο συνολικό όραμα και την αποστολή της εταιρείας;

<Tiago Abreu> Το Κέντρο Σχεδιαστικής Καινοτομίας (DIC) στην TCL είναι κρίσιμο για το συνολικό όραμα και την αποστολή της εταιρείας. Συνεργαζόμαστε με διαφόρους Γενικούς Διευθυντές Επιχειρήσεων Προϊόντων και Διευθύνοντες Συμβούλους για να διασφαλίσουμε ότι το όραμα της εταιρείας σχετικά με το σχεδιασμό είναι συνεπές και ευθυγραμμισμένο με τη συνολική στρατηγική της.

Το DIC καθοδηγεί όλη την τεχνογνωσία σχεδιασμού και τα τμήματα από τις διάφορες επιχειρηματικές μονάδες για να εξασφαλίσει μια συνεπή εμπειρία και γλώσσα σχεδιασμού σε ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων πολλαπλών κατηγοριών.

Το DIC περιλαμβάνει διάφορα οργανωτικά στοιχεία, συνθέτοντας προηγμένη τεχνολογία με νέα υλικά για τη δημιουργία προϊόντων που επηρεάζουν τις ανάγκες των ανθρώπων και του πλανήτη. Περιλαμβάνει επίσης στρατηγική σχεδιασμού, οπτική επικοινωνία, σχεδιασμό κινητών οικολογικών προϊόντων, σχεδιασμό οικιακών οικολογικών προϊόντων και ομάδες σχεδιασμού εμπειρίας χρήστη που καινοτομούν στο σχεδιασμό προσωπικών κινητών συσκευών καθώς και οικιακών συσκευών και δημιουργούν μια ενοποιημένη εμπειρία του TCL brand μέσω διεπαφών χρήστη ή στοιχείων σχεδιασμού αλληλεπίδρασης. Το DIC εντοπίζει νέες τάσεις socio-κουλτούρας και lifestyle και μεταφράζει τα ευρήματα στη συνολική στρατηγική σχεδιασμού της εταιρείας. Μέσω των πληροφοριών χρηστών, των δεξιοτήτων και της συσσωρευμένης τεχνολογικής τεχνογνωσίας, η ομάδα αναπτύσσει μια στρατηγική σχεδιασμού μεσοπρόθεσμη έως μακροπρόθεσμη, η οποία καθοδηγεί τον σχεδιασμό στο σύνολο του χαρτοφυλακίου πολλαπλών κατηγοριών της TCL.

Το Design Innovation Center διαδραματίζει ζωτικό ρόλο συμβάλλοντας στο συνολικό όραμα και την αποστολή της TCL για την παροχή προσιτών και καινοτόμων λύσεων στους καταναλωτές μέσω ενός ποικίλου οικοσυστήματος έξυπνων συσκευών.

III. Προσέγγιση στο σχεδιασμό Πρωτότυπων Συσκευών

  1. Πώς προσεγγίζει η TCL το σχεδιασμό των πρωτότυπων συσκευών της και πώς βλέπετε τον ρόλο αυτών των συσκευών στον κλάδο;

<Tiago Abreu> Η TCL προσεγγίζει το σχεδιασμό των πρωτότυπων συσκευών της αναπτύσσοντας Προηγμένα Έργα Έρευνας που ευθυγραμμίζονται με τον οδικό χάρτη των ομάδων τεχνολογίας και προϊόντων της εταιρείας και τις πληροφορίες ανάλυσης PESTLE.

Αυτές οι ιδέες στοχεύουν να υλοποιηθούν σε διαφορετικές χρονικές στιγμές στο μέλλον. Οι καινοτομίες είναι ένα στρατηγικό εργαλείο που προβλέπει μια πιθανή μελλοντική πραγματικότητα και βοηθά στην αξιολόγηση και την οικοδόμηση ενός αναμενόμενου μέλλοντος.

Tο Κέντρο Σχεδιαστικής Καινοτομίας (DIC) της TCL ξεκινά αυτές τις ιδέες για να προβλέψει το κόστος για πελάτες, χρήστες και αγορές, να μειώσει το επίπεδο κινδύνου και να ευθυγραμμίσει περαιτέρω τα τμήματα με έναν κοινό στόχο.

Οι πρωτότυπες ιδέες της TCL, όπως το TCL Dune και το TCL Telly Table, είναι νέες στην αγορά και παρέχουν σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Καινοτομίες όπως η σειρά τηλεοράσεων TCL Art είναι κάτι περισσότερο από μια απλή ενημερωμένη έκδοση αυτού που γινόταν στο παρελθόν. Αυτά τα προϊόντα έχουν απτή ικανότητα υλοποίησης και αποδεδειγμένο ιστορικό ενδιαφέροντος.

Οι πρωτότυπες συσκευές της TCL στοχεύουν να κινήσουν το ενδιαφέρον της αγοράς, να λάβουν σχόλια, να αξιολογήσουν ελεύθερα αυτές τις ιδέες και να παρουσιάσουν τις δυνατότητες και τις μελλοντικές ευκαιρίες της εταιρείας.

  1. IV. Ενσωμάτωση Περιβαλλοντικών, Κοινωνικών και Διακυβερνητικών (ESG) πρακτικών στο σχεδιασμό
  2. Πώς ενσωματώνει η TCL Περιβαλλοντικές, Κοινωνικές και Διακυβερνητικές (ESG) πρακτικές στη διαδικασία σχεδιασμού της και πώς αυτό επηρεάζει τα προϊόντα και τους πελάτες της εταιρείας;

<Tiago Abreu> Η TCL έχει ενσωματώσει περιβαλλοντικές, κοινωνικές και διακυβερνητικές (ESG) πρακτικές στη διαδικασία σχεδιασμού της με διάφορους τρόπους. Πρώτον, δίνουμε προτεραιότητα στην επιλογή πιστοποιημένων και διαπιστευμένων προμηθευτών με εξαιρετικές πρακτικές εξερεύνησης και χρήσης πόρων, διασφαλίζοντας καλύτερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Δεύτερον, παρουσιάζουμε στις ομάδες λήψης αποφάσεων για τα προϊόντα, τις δυνατότητες να επιλέγουν υλικά με μικρότερο αποτύπωμα, γεγονός που ευθυγραμμίζεται με τις οικολογικές ευθύνες της TCL. Επιπλέον, η TCL επικεντρώνεται στην καλύτερη επιλογή της διαδικασίας σχεδιασμού, όπως η αξιολόγηση των φινιρισμάτων που χρησιμοποιούνται στα προϊόντα μας, δηλαδή η χρήση φυτικών επιστρώσεων όποτε είναι δυνατόν.

Η TCL δεσμεύεται να μειώσει τα απόβλητα και να ενισχύσει τον περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα μέσω βιώσιμου σχεδιασμού συσκευασιών. Δημιουργήσαμε ένα νέο σχέδιο συσκευασίας τηλεόρασης που μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί ως ντουλάπι, μειώνοντας τα απόβλητα και δίνοντας στους χρήστες επιπλέον αποθηκευτικό χώρο. Έχουμε ξεκινήσει δοκιμές σε συγκεκριμένες αγορές, όπως η ηπειρωτική Κίνα, και σκοπεύουμε να επεκταθούμε σταδιακά και σε άλλες περιοχές παγκοσμίως. Επιπλέον, δημιουργήσαμε το TCL Care, το οποίο προσφέρει λειτουργίες όπως φίλτρα αχρωματοψίας και φωνητικό έλεγχο για άτομα με ειδικές ανάγκες. Αυτές οι λειτουργίες είναι διαθέσιμες από τον Ιανουάριο του 2022 και έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί από εκατομμύρια νοικοκυριά παγκοσμίως. Προσπαθούμε να ενσωματώσουμε πρακτικές ESG στη διαδικασία σχεδιασμού μας για να ενισχύσουμε τον αντίκτυπό μας στο περιβάλλον, τους πελάτες και τα προϊόντα.

  1. V. Τυποποίηση και ενοποίηση του σχεδιασμού
  2. Πώς πιστεύετε ότι η τυποποίηση και η ενοποίηση του στυλ σχεδιασμού και της γλώσσας σχεδιασμού για όλα τα προϊόντα της κατηγορίας επηρεάζει την TCL και τους πελάτες της;

<Tiago Abreu> Η τυποποίηση και η ενοποίηση του σχεδιαστικού στυλ και της γλώσσας για όλα τα προϊόντα της κατηγορίας μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την TCL και τους πελάτες της. Η γλώσσα σχεδιασμού, η οποία περιλαμβάνει την επιλογή υλικών, το σχήμα και τη μορφή, τα εικονίδια και τη χρηστικότητα, είναι ένα κρίσιμο εργαλείο για τις εταιρείες να δημιουργήσουν μια ταυτότητα και να επικοινωνήσουν αξίες στους πελάτες. Ως εκ τούτου, η TCL πρέπει να έχει συνεπή σχεδιαστική γλώσσα σε όλο το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της για να υποστηρίξει το brand και να μεταφέρει το όραμά της. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, η TCL έχει κλιμακώσει γρήγορα τις δραστηριότητές της παγκοσμίως, επιτυγχάνοντας κορυφαία κατάταξη σε μερίδιο αγοράς παγκοσμίως. Τώρα, καθώς η εταιρεία προχωρά στο δεύτερο βήμα της ενίσχυσης του brand και της προσέγγισης των νεότερων γενεών και των χρηστών παγκοσμίως, απαιτείται μια συνεπής οπτική γλώσσα για τη δημιουργία του σχεδιαστικού DNA της εταιρείας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς η TCL συνδυάζει προϊόντα πολλαπλών κατηγοριών. Για να επιτευχθεί αυτό, η εταιρεία έχει αναπτύξει μια σχεδιαστική φιλοσοφία που συνδέει την έμπνευση και το μεγαλείο με τη φυσική αισθητική. Αυτή η φιλοσοφία αποδεικνύεται από τη μετάβαση από τη γλώσσα σχεδιασμού HORIZON στην EMOTRIC σχεδιαστική γλώσσα, η οποία συνδυάζει συναισθηματικά στοιχεία με γεωμετρικά σχήματα. Ευθυγραμμίζοντας τη σχεδιαστική της γλώσσα με τους πυλώνες και το όραμα της εταιρείας, η TCL μπορεί να δημιουργήσει μια συνεπή εικόνα και να παρέχει στους πελάτες της έναν απτό τρόπο κατανόησης του brand μέσω των προϊόντων της.

  1. VI. Συμβολή στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου
  2. Τι σημαίνει για την εταιρεία η συμβολή της TCL στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου και τι μήνυμα ελπίζει να περάσει η TCL μέσω της έκθεσής της στην εκδήλωση; Γιατί η TCL επέλεξε να συμμετάσχει σε αυτή τη εκδήλωση σ' αυτήν την συγκεκριμένη χρονική στιγμή;

<Tiago Abreu> Η συμμετοχή της TCL στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου ωφελεί σημαντικά την εταιρεία όσον αφορά την προβολή, την αναγνώριση και την έμπνευση. Το Μιλάνο είναι γνωστό για την πλούσια πολιτιστική και σχεδιαστική κληρονομιά του. Η συμμετοχή στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου σημαίνει ότι η TCL θα αναγνωριστεί διεθνώς για υψηλή ποιότητα σχεδιασμού και lifestyle. Η εκδήλωση είναι μια ευκαιρία για την TCL να παρουσιάσει τα προϊόντα της και να συνδεθεί με έναν μεγάλο δημιουργικό κόμβο καινοτόμων και σχεδιαστών, να κατανοήσει τις τελευταίες τάσεις και να ανακαλύψει αναδυόμενους σχεδιαστές και ταλέντα που μπορούν να φέρουν αξία στη σχεδιαστική δύναμη της TCL. Αυτό είναι σημαντικό για την εμπνευσμένη αξία της TCL και για την εκμάθηση νέων σχεδίων που μπορούν να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες των μελλοντικών γενεών. Το επίπεδο ωριμότητας της μάρκας TCL και η σταθερότητα του σχεδιασμού της επέτρεψαν να συμμετέχει στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου με αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στη σχεδιαστική της ικανότητα, η οποία είναι τώρα μεγαλύτερη και καλύτερη από πριν. Με τη συμμετοχή της στην εκδήλωση, η TCL στοχεύει στη βελτίωση της σύνδεσής της με τους πελάτες και τις αγορές με τις οποίες επιθυμεί να συνεργαστεί, ενισχύοντας παράλληλα την αξία του σχεδιασμού στις προσπάθειες branding και επικοινωνίας.

VII. Τελικές ερωτήσεις

  1. Πώς οραματίζεστε τη στρατηγική σχεδιαστικής καινοτομίας της TCL να συμβάλλει στο μέλλον της ευρωπαϊκής αγοράς;

<Tiago Abreu> Η στρατηγική σχεδιαστικής καινοτομίας της TCL έχει τη δυνατότητα να συμβάλει σημαντικά στο μέλλον της ευρωπαϊκής αγοράς, προωθώντας την έρευνα και την καινοτομία μέσω κάθε πιθανής τοπικής αγοράς. Η φιλοδοξία είναι να συνδεθεί ο σχεδιασμός με τις επιχειρήσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και τοπικών αναγκών, οι οποίες μπορούν να υποστηρίξουν την ανάπτυξη των επιχειρήσεων μέσω της καινοτομίας. Αυτή η 'Glocal’ προσέγγιση είναι απαραίτητη για την TCL να κατανοήσει καλύτερα και να ανταποκριθεί στις ανάγκες και τις συμπεριφορές των πελατών στις τοπικές αγορές, αξιοποιώντας τον σχεδιασμό με επίκεντρο τον χρήστη, παρέχοντας διαφοροποίηση σχεδιασμού που υποστηρίζεται από micro-trends που τελικά επηρεάζουν την επιχειρηματική επιτυχία.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή