Η Vodafone καινοτομεί με υπηρεσίες Τεχνητής Νοημοσύνης για επιχειρήσεις
Η Vodafone διοργάνωσε ειδική εκδήλωση για τους εταιρικούς της πελάτες, όπου παρουσίασε καινοτόμες λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης, με αιχμή του δόρατος το Microsoft 365 Copilot, που ενσωματώνεται αρμονικά στο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που προσφέρει το Vodafone Business, με επίκεντρο την επιχείρηση και τις ανάγκες της. Στην εκδήλωση συμμετείχε πλήθος στελεχών από όλο το φάσμα της αγοράς, που ενημερώθηκε από εκπροσώπους της Vodafone και της Microsoft για την αναμόρφωση της αγοράς εργασίας από το AI και τα πολλαπλά οφέλη αυτής της τεχνολογίας για την ανταγωνιστικότητα και παραγωγικότητα ανθρώπινου δυναμικού και των οργανισμών μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα.
Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατων ερευνών, περίπου το 54% των εργαζομένων στην Ελλάδα χρησιμοποιεί ήδη εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στην εργασία του, ωστόσο λιγότεροι από τους μισούς είναι εκπαιδευμένοι για αυτό. To Vodafone Business, παραμετροποιεί τα ψηφιακά εργαλεία προκειμένου να ανταποκρίνονται ακριβώς στις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης, και διαθέτει το πλέον εξειδικευμένο προσωπικό που λειτουργεί συμβουλευτικά και καθοδηγεί τους επαγγελματίες για την υιοθέτηση ολοκληρωμένων και ασφαλών λύσεων.
Με την τεχνητή νοημοσύνη να εξελίσσεται ραγδαία, η συνεργασία με τους κατεξοχήν ειδικούς είναι κρίσιμη για την επιτυχή ενσωμάτωση και αξιοποίηση αυτής της τεχνολογίας, ώστε να προστατεύονται επαρκώς τα δεδομένα και να εφαρμόζονται αποτελεσματικά οι πολιτικές ασφαλείας της επιχείρησης. Το Microsoft 365 Copilot ξεχωρίζει ακριβώς σε αυτό το πεδίο, προσφέροντας ένα πολύ πιο ολοκληρωμένο και ασφαλές περιβάλλον σε σύγκριση με τις λύσεις Bring Your Own AI (BYOAI).
Ο Νίκος Κορωνέλλος, Vodafone Business Director, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Οι εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης αλλάζουν δραστικά την εργασία και τη ζωή όπως τις γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Το Generative AI δεν είναι απλώς ένα σύνθημα, αλλά καταλύτης για την καινοτομία, την παραγωγικότητα και την ανάπτυξη. Είτε πρόκειται για βελτιστοποίηση της επιχειρησιακής ικανότητας των εταιρειών ή τη μεγιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη, αυτή η τεχνολογία έχει τη δύναμη να αναδιαμορφώσει όλους τους κλάδους της οικονομίας και να δημιουργήσει ένα μέλλον πιο έξυπνο, πιο γρήγορο και πιο συνδεδεμένο. Στο Vodafone Business, έχουμε δεσμευτεί να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή αυτής της επανάστασης με λύσεις αιχμής που εκτοξεύουν την ανταγωνιστικότητα και την παραγωγικότητα των εταιρικών μας πελατών, εμπλουτίζοντας τους ρόλους των εργαζόμενων με γνώμονα εκείνοι να πετυχαίνουν περισσότερα σε λιγότερο χρόνο, και να επικεντρώνονται σε εργασίες υψηλής αξίας και δημιουργικότητας.
Την επόμενη μέρα στην εξυπηρέτηση των πελατών και τη στρατηγική συνεργασία της Vodafone με τη Microsoft, περιέγραψε η Χριστίνα Παρασκευοπούλου, Head of Commercial Operations της Vodafone Ελλάδας. Συγκεκριμένα, υπογράμμισε πως τα επόμενα 10 χρόνια Vodafone και Microsoft θα επενδύσουν περί τα 1,5 δισ. δολάρια σε πελατοκεντρικές υπηρεσίες cloud και AI, ενώ παρουσίασε τον ψηφιακό βοηθό της Vodafone, τoν TOBi, ο οποίος μόνο στην Ελλάδα διεκπεραιώνει 250.000 ερωτήσεις πελατών το μήνα και επιλύει περίπου 2 στα 3 ζητήματα χωρίς να χρειάζεται να μεταβιβάσει την κλήση σε εκπρόσωπο. Όπως σημείωσε η ίδια: «Φέτος, προχωρήσαμε και στην υλοποίηση της Gen AI εκδοχής του Τobi, τον Super TOBi, η οποία βασίζεται σε τεχνολογία Μicrosoft Αzure ΟpenAI, και τα πρώτα αποτελέσματα είναι πολύ ενθαρρυντικά. Ο Super TOBi κατανοεί σε μεγαλύτερο βάθος έχει πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια απαντήσεων και μπορεί να διαχειριστεί αποτελεσματικότερα και πιο σύνθετα αιτήματα πελατών, προσφέροντας μια πιο φυσική συνομιλία, γρήγορες απαντήσεις και πιο εξατομικευμένες απαντήσεις».