Κυβέρνηση: Οι προτεραιότητες, το «πάγωμα» του ανασχηματισμού και η ομάδα κρούσης του Μαξίμου
Η συνέχιση των μεταρρυθμίσεων, η επιτάχυνση των διαδικασιών που σχετίζονται με το Ταμείο Ανάκαμψης και η ανάκαμψη της οικονομίας αποτελούν τους βασικούς άξονες της κυβερνητικής πολιτικής το επόμενο διάστημα.
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εμφανίζεται αποφασισμένος να συνεχίσει το μεταρρυθμιστικό έργο και άμεσα αναμένονται στη Βουλή το σχέδιο για την εισαγωγή του κεφαλαιοποιητικού συστήματος στην επικουρική ασφάλιση και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που θα ψηφιστεί από τη Βουλή μέσα στον Ιούλιο.
Στο κυβερνητικό επιτελείο επικρατεί αισιοδοξία, καθώς τα επιδημιολογικά δεδομένα βελτιώνονται, γεγονός που αποδεικνύει πως η στρατηγική που ακολουθήθηκε για την επιστροφή στην κανονικότητα ήταν η ορθή.
Την ίδια στιγμή το σταθερό προβάδισμα της Νέας Δημοκρατίας στις δημοσκοπήσεις πιστοποιεί την ψήφο εμπιστοσύνης των πολιτών στις κυβερνητικές επιλογές αναφορικά με τη διαχείριση της πανδημίας. Το τελευταίο στοιχείο φαίνεται πως μέτρησε σημαντικά στις σκέψεις του πρωθυπουργού για ενδεχόμενες αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Κυριάκος Μητσοτάκης επέλεξε να μη προχωρήσει σε ανασχηματισμό στην παρούσα φάση, καθώς το παρόν κυβερνητικό σχήμα παράγει έργο και ανταποκρίνεται με επιτυχία στις προκλήσεις που παρουσιάζονται.
Πρεμιέρα με τη γραμμή 4 του Μετρό και το Ελληνικό
Τους επόμενους μήνες το βάρος θα πέσει στην ανάκαμψη της οικονομίας με βασικό μοχλό τα έργα που συμπεριλαμβάνονται στο σχέδιο «Ελλάδα 2.0».
Σήμερα το απόγευμα ο Κυριάκος Μητσοτάκη, θα παρευρεθεί και θα μιλήσει στην εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί στο Γαλάτσι για την υπογραφή της σύμβασης για τη Γραμμή 4 του Μετρό, στην Αθήνα.
Πρόκειται για την πρώτη φάση της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας Βεΐκου- Γουδή, συνολικής προβλεπόμενης δαπάνης 1,510 δισ. ευρώ.
Η σύμβαση υπογράφεται μεταξύ της Αττικό Μετρό και της κοινοπραξίας Άβαξ, Ghella και Alstom Transport. Είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που θα γίνει στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια και αναμένεται να τεθεί σε τροχιά υλοποίησης το φθινόπωρο.
Η χάραξη της πρώτης φάσης της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι του Γουδή και το Φρέαρ TBM Κατεχάκη και υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου.
Έχει μήκος περίπου 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει δεκαπέντε νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή.
Επίσης την Παρασκευή θα υπογραφεί η συμφωνία μεταξύ της Lamda Development και του Δημοσίου, για τη μεταβίβαση των μετοχών της εταιρείας που κατέχει το ακίνητο στην πρώτη.
Μετά από 7 χρόνια, το εμβληματικό έργο μπαίνει στην τελική ευθεία της υλοποίησης, ενώ η Lamda θα καταβάλει στο Δημόσιο την πρώτη δόση του τιμήματος απόκτησης μετοχών, ύψους 300 εκατ. ευρώ, και την εγγυητική επιστολή ύψους 347 εκατ. ευρώ.
Η ομάδα κρούσης
Εν τω μεταξύ η ομάδα κρούσης του Μαξίμου, αποτελούμενη από τους Γιώργο Γεραπετρίτη, Γρηγόρη Δημητριάδη και Ακη Σκέρτσο θα συνεχίσει να έχει κομβικό ρόλο στην υλοποίηση των κυβερνητικών δράσεων. Και αυτό διότι οι τρεις στενοί συνεργάτες του πρωθυπουργού λειτούργησαν αποτελεσματικά και χωρίς καθυστερήσεις σε όλα τα μέτωπα που αφορούσαν στη διαχείριση της πανδημίας, με συγκεκριμένα θέματα να επιλύονται άμεσα και με επιτυχία.
Είναι επομένως λογικό Γεραπετρίτης, Δημητριάδης και Σκέρτσος να αποτελούν τη δύναμη του πυρός και στη μετα-πανδημία εποχή, αφού οι προκλήσεις μόνο λίγες δεν είναι. Το πρωθυπουργικό γραφείο έχει πολύ δουλειά μπροστά του, ωστόσο έχει αποδείξει πως διαθέτει το know how να χειρίζεται γρήγορα και αποτελσματικά κρίσιμα θέματα.
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.
Διαβάστε επίσης:
Γλυκά Νερά: Σε σοκ η μητέρα της Καρολάιν - «Αγκάλιαζε τα χέρια που έκοψαν την ανάσα της κόρης της»