Η Hyundai εξέλιξε αερόσακο που αναπτύσσεται μεταξύ οδηγού και συνοδηγού
Του Γιάννη Σκουφή
Στην περίπτωση μιας πλάγιας σύγκρουσης το ενδεχόμενο να χτυπήσουν μεταξύ τους ο οδηγός με το συνοδηγό είναι ιδιαίτερα αυξημένο, όπως αυξημένος είναι και ο κίνδυνος τραυματισμού τους.
Προκειμένου λοιπόν να αποφευχθεί αυτή η περίπτωση οι μηχανικοί της Hyundai εξέλιξαν έναν καινούργιο αερόσακο, η παρουσία του οποίου θα αυξάνει το συνολικό αριθμό τους στους 10. Ο ενδιάμεσος όσων κάθονται μπροστά ή μεσαίος αερόσακος λοιπόν τοποθετείται στη δεξιά πλευρά του καθίσματος του οδηγού και ενεργοποιείται όχι μόνο αν το κάθισμα του συνοδηγού είναι κατειλημμένο αλλά πάντα. Προκειμένου να προσφέρει επιπλέον προστασία σε όποιον κάθεται πίσω από το τιμόνι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr
Με την παρουσία του ο κίνδυνος τραυματισμού από την πρόσκρουση σε διάφορα στοιχεία του διάκοσμου, π.χ. την κεντρική κονσόλα, περιορίζεται με κατά 45%, ενώ από την πρόσκρουση του οδηγού με το συνοδηγό κατά 80%.
Ο μεσαίος ή ενδιάμεσος αερόσακος θα είναι διαθέσιμος από την επόμενη γενιά των μοντέλων του κορεάτικου ομίλου.