Τι σχέση έχει η Ferrari με τον οίκο μόδας Armani;
Του Γιάννη Σκουφή
Οι δύο διάσημες ιταλικές μάρκες θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για να αυξήσουν ακόμη περισσότερο την φήμη και φυσικά τα έσοδά τους. Χαρακτηριστικό είναι πως το πλάνο της Ferrari προβλέπει πως μέσα στα επόμενα εφτά με δέκα χρόνια το 10% των εσόδων της θα προέρχεται από τα επίσημα προϊόντα της.
O διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, ο Louis Camilleri, είπε μεταξύ άλλων πως η εταιρία του προσφέρει σήμερα πολλά προϊόντα με το σήμα της με κίνδυνο να αποδυναμωθεί η αξία της εταιρείας και της μετοχής της. Για το λόγο αυτό θα υπάρξει μια μεγάλη αναδιοργάνωση του merchandising μειώνοντας το σύνολο των υφιστάμενων συνεργασιών στο μισό με ταυτόχρονη μείωση κατά 30% των κατηγοριών των προϊόντων. Οπότε φτηνά ρολόγια των 150 ευρώ και καπέλα Ferrari των 30 ευρώ, απλά θα τα ξεχάσουμε.
Στόχος του Camilleri είναι να υπάρξουν πιο επιλεκτικές συνεργασίες με high-class σήματα, προκειμένου η Ferrari να καθιερωθεί ως μια hyper-premium μάρκα που προσφέρει μοναδικής οδηγικής απόλαυσης και επιδόσεων αυτοκίνητα. Η συνεργασία με τον οίκο Armani θα περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα από γυναικείες τσάντες, αντρικές τσάντες ταξιδίου, είδη ρουχισμού, διάφορα αξεσουάρ και άλλα πολλά με τα σήματα της Ferrari.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr
Φυσικά όλα αυτά θα τα διακρίνει το αποκλειστικό design και η φινέτσα του Ιταλού σχεδιαστή που πέρα από τις δραστηριότητες του στο χώρο της μόδας και του τουρισμού είναι και ο ιδιοκτήτης της ομάδας μπάσκετ Olimpia Milano. Επίσης, η Ferrari εξετάζει συνεργασίες και με εταιρείες ωρολογοποιίας, γυαλιών ηλίου κ.α.