To καινούργιο Ford Focus RS θα έχει ηλεκτρικό πίσω άξονα και πάνω από 400 ίππους
Του Γιάννη Σκουφή
Το Focus έχει αποδειχθεί μεγάλη επιτυχία για τη Ford στην Ευρώπη και ήδη έχει παρουσιαστεί η σπορ έκδοσή του, η ST. Διαθέσιμη με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και ως στέισον αποτελεί το πρώτο στάδιο προς αυτήν την κατεύθυνση, μιας και θα υπάρχει και η κορυφαία RS η οποία αναμένεται.
Η παρουσίασή της αναμένεται κάποια στιγμή μέσα στο 2020, πιθανότητα το δεύτερο εξάμηνό του, κάτι που σημαίνει πως η Ford θα αλλάξει εδώ τη λογική της, μιας και μέχρι τώρα τα RS εμφανίζονταν λίγο πριν την ολοκλήρωση του κύκλου ζωής της εκάστοτε γενιάς.
Σε ότι αφορά την κίνησή του το σίγουρο είναι πως ο EcoBoost των 2.300 κυβικών θα δίνει και πάλι το παρόν, αλλά αυτή τη φορά θα συμπληρώνεται και από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Για χάρη της οικονομίας αλλά και της αύξησης της ισχύος.
Το ενδιαφέρον είναι πως ο EcoBoost θα κινεί αποκλειστικά τους εμπρός τροχούς και ο ηλεκτροκινητήρας τους πίσω, έτσι ώστε και το drift mode -το τρέχον RS είναι το πρώτο που το λανσάρισε- να γίνει πιο άμεσο και πιο εντυπωσιακό. Όσο για τη συνδυαστική ισχύ υπολογίστε την σαφώς πάνω από τους 400 ίππους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr