Ποιο είναι το ισχυρότερο εμπορικό σήμα στον κόσμο;
Του Γιάννη Σκουφή
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Brand Finance, την οποία παρουσίασε στην Ελβετία, το πιο ισχυρό εμπορικό σήμα στον κόσμο είναι αυτό της Ferrari. Παρόλο που απέχει πολύ από να είναι η εταιρεία με την μεγαλύτερη αξία, το σήμα της ιταλικής μάρκας είναι τόσο διάσημο και ξακουστό που την τοποθετεί στην κορυφή της κατάταξης.
Κάτι που είναι απόλυτα λογικό αφού σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και αν σταθείς και φωνάξεις «Ferrari» δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να μην καταλάβει περί τίνος πρόκειται.
Η αξία της Ferrari υπολογίζεται στα περίπου 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 9%. Όπως φαίνεται στη σχετική εικόνα η Ferrari καταφέρνει να αφήνει πίσω της πασίγνωστα ονόματα όπως αυτό της Disney, της Rolex και της PayPal.
Η Ferrari μπορεί να αναδεικνύεται -μέσα από ένα πολύπλοκο σύστημα που λαμβάνει υπόψη του διάφορους παράγοντες- ως το ισχυρότερο brand στον κόσμο αλλά αυτή με την μεγαλύτερη αξία από τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι η Mercedes.
Συνολικά η αξία της γερμανικής εταιρείας αγγίζει περίπου τα 65 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ ακολουθούν η Toyota με 58 δις και ακολουθεί η VW με 45 δις
Αξιοσημείωτο είναι πως στο παγκόσμιο σύνολο η εταιρςία με την μεγαλύτερη αξία είναι η Amazon με το «περιουσιολόγιο» της να ανέρχεται στα 221 δισεκατομμύρια!