Η Kia αλλάζει το λογότυπό της
Του Γιάννη Σκουφή
Όπως σε όλα τα προϊόντα έτσι και στα αυτοκίνητα το σήμα της εταιρείας παίζει σημαντικό ρόλο ως στοιχείο αναγνώρισης -πέρα από όλα τα άλλα- και ταυτότητας. Και μιας και τα αισθητικά πρότυπα αλλάζουν με την πάροδο των χρόνων έτσι αλλάζουν, άλλοτε λίγο άλλο περισσότερο και τα σήματα των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Μερικές φορές οι αλλαγές είναι στην ουσία μόνο χρωματικές, όπως π.χ. η τελευταία της Skoda που υιοθέτησε το μαύρο, κάποιες άλλες είναι σχηματικές όπως π.χ. στη Renault όπου ο χαρακτηριστικός ρόμβος έγινε τρισδιάστατος, είναι άλλες συνδυάζουν και τα δύο όπως στο νέο σήμα της VW.
Στην περίπτωση της Kia, η κορεάτικη εταιρεία άλλαξε ριζικά το σήμα της, καθώς αυτό που γνωρίζουμε είναι old school, με μαύρο φόντο και οβάλ περίγραμμα. Το καινούργιο που θα αρχίζει να χρησιμοποιείται από το ερχόμενο Οκτώβριο είναι, όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες, σαφώς πιο μοντέρνο και μινιμάλ.
Για πρώτη φορά είχε εμφανιστεί στο πρωτότυπο Imagine που είχε παρουσιαστεί στην περσινή έκθεση της Φρανκφούρτης, ενώ ακόμα δεν έχει αποσαφηνιστεί αν το νέο σήμα θα χρησιμοποιηθεί σε συγκεκριμένα μόνο και πιο ειδικά μοντέλα, όπως είναι π.χ. τα ηλεκτρικά ή σε κάποιες αγορές όπως την εσωτερική της Κορέας ή των ΗΠΑ. Η λογική πάντως θέλει το νέο σήμα να χρησιμοποιείται καθολικά καθώς μια παγκόσμια μάρκα πρέπει να έχει μια ενιαία εικόνα σε ότι αφορά το λογότυπό της.