Αυτό το Toyota MR2 έχει 600 ίππους, ζυγίζει 750 κιλά, είναι Group B και δεν πάτησε ποτέ χώμα
Το 1985 όλοι όσοι μετείχαν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι είχαν πέσει με τα μούτρα στην εξέλιξη καινούργιων αγωνιστικών.
Η Audi κόνταινε το Quattro, η Peugeot είχε φτιάξει το 205 Τ16, με τη μεταβλητή τετρακίνηση και τον κινητήρα στο κέντρο, λύση που έδειχνε να ήταν η ιδανική -λόγω ευελιξίας και παρά την απότομη εκδήλωση υπερστροφής- και την είχε υιοθετήσει και η Lancia με την S4.
Διαβάστε περισσότερα στο carzine.gr