Το δημοφιλές VW T-Roc θα γίνει και plug-in υβριδικό;
Του Γιάννη Σκουφή
H επιτυχία του T-Roc βασίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο δυναμικό σχήμα του αλλά και στην ιδιαίτερα μεγάλη γκάμα του. Η οποία πέρα από τα συμβατικό πεντάθυρο αμάξωμα περιλαμβάνει και ένα τρίθυρο κάμπριο, ενώ οι κινητήρες του είναι βενζίνης και πετρελαίου, ξεκινούν από τα 1.000 κυβικά και τους 115 ίππους και κορυφώνονται στα 2.000 κυβικά και τους 300 ίππους της σπορ έκδοσής του R.
Η μόνη που λείπει είναι μια υβριδική εκδοχή, που θα μπορούσε κάλλιστα να παρουσιαστεί στα πλαίσια της προγραμματισμένης ανανέωσής του T-Roc και με πιο πιθανή ονομασία τη GΤΕ. To τελευταίο είναι ενδεικτικό και για τη χρήση του plug-in υβριδικού συστήματος πρόωσης που κινεί τόσο το ανανεωμένο Passat όσο και το καινούργιο Golf και αποτελείται από τον 1.4 TSI, έναν ηλεκτρικό κινητήρα και μια μπαταρία 13,0 kWh. Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος θα φτάνει και εδώ τους 245 ίππους και τα 400 Nm, ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής, άρα αθόρυβης και με μηδενικούς ρύπους κίνησης για περίπου 60 χιλιόμετρα.
Σημαντικό είναι πως η χρήση του συστήματος PHEV του ομίλου στο T-Roc δεν απαιτεί τυχόν μετατροπές μιας και το πλαίσιο MQB του υποστηρίζει και αυτήν τη διάταξη. Η οποία αν χρησιμοποιηθεί και στο T-Roc Cabriolet θα του κατοχυρώσει τον άτυπο τίτλο του πρώτου plug-in υβριδικού κάμπριο SUV στον κόσμο.