H Mercedes επενδύει 350 εκατομμύρια ευρώ στα νέα ηλεκτρικά επαγγελματικά της

Η ηλεκτροκίνηση θα επεκταθεί πέρα από τα επιβατικά και στα επαγγελματικά οχήματα. Τουλάχιστον στα σχετικά μικρά.

Του Γιάννη Σκουφή

Μεγάλο μέρος των οδικών μεταφορών αντιστοιχεί στις ενδοαστικές διανομές και μετακινήσειw προσώπων και οι οποίες, από τη στιγμή που δεν υπάρχει η ανάγκη για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, θα μπορούσαν κάλλιστα να γίνονται με ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα.

Σήμερα σαφώς και υπάρχουν απλά η επόμενη γενιά τους θα είναι ακόμα πιο εξελιγμένη και θα βασίζεται και σε ειδικά σχεδιασμένα πλαίσια, όπως αυτό που εξελίσσει η Mercedes για το νέο eSprinter και ονομάζεται Electric Versatility Platform.

Φυσικά θα διαθέτει μεταβλητότητα ώστε να καλύπτονται πολλοί τύποι αμαξωμάτων -ήδη οι Γερμανοί έδειξαν μερικά, όπως ασθενοφόρο, μικρό λεωφορείο, κλειστό βαν, καρότσα και ψυγείο- αλλά και διαφορετικά μεταξόνια. Κατά την εξέλιξη η γνώμη και οι απαιτήσεις των πελατών έχουν βαρύτητα, ενώ ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στον περιορισμό του λεγόμενου συνολικού κόστους ιδιοκτησίας.

Το σύστημα πρόωσης αποτελείται από τρεις μονάδες: η εμπρός περιλαμβάνει το σύστημα φόρτισης και τα ηλεκτρονικά υψηλής τάσης, στο κέντρο και στο δάπεδο θα βρίσκεται η μπαταρία -συνολικά θα υπάρχουν τρεις διαθέσιμες με διαφορετική ενεργειακή χωρητικότητα και κόστος- ενώ πίσω θα είναι ο κινητήριος άξονας με τον ηλεκτροκινητήρα.

Η αυτονομία του νέου Mercedes eSprinter αναμένεται να ξεπερνά, έστω και για λίγο τα 200 χιλιόμετρα.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Ανοίγει τα… χαρτιά της και τα καταστήματα η κυβέρνηση - Σήμερα τα αποκαλυπτήρια για την αγορά