Έρχονται τα ρομπότ-πωλητές στις εκθέσεις αυτοκινήτων

Εν μέσω πανδημίας οι ψηφιακές πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν αρχίσει να κερδίζουν έδαφος στην προτίμηση των καταναλωτών σε διάφορες αγορές του κόσμου. Γιατί να μην υπάρχει και ένας «ψηφιακός» πωλητής;

Έρχονται τα ρομπότ-πωλητές στις εκθέσεις αυτοκινήτων
2'

Του Γιάννη Σκουφή

Συνήθως τα ρομπότ που ξέρουμε στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας δουλεύουν ακούραστα στις γραμμές παραγωγής και σε ταχύτατους ρυθμούς. Και ίσως να έχετε δει κάποια από αυτά με τους περίεργους βραχίονες τους να κινούνται πάνω- κάτω ή δεξιά- αριστερά μεταφέροντας και συναρμολογώντας διάφορά εξαρτήματα και τμήματα.

Πέρα όμως από αυτά τα ρομπότ η Hyundai κατασκεύασε και το DAL-e, που έχει σαφώς πιο… ανθρώπινη όψη και που μπορεί να επικοινωνεί χάρη στην τεχνητή του νοημοσύνη και την αναγνώριση φωνητικών εντολών. Μην περιμένετε όμως κάτι τόσο προηγμένο όπως το Asimo της Honda, μιας και τα καθήκοντα του DAL-e είναι πιο απλά. Ποια είναι αυτά;

Ουσιαστικά το DAL-e αναλαμβάνει τα καθήκοντα ενός πωλητή σε περιοχές όπου υπάρχει υψηλή μεταδοτικότητα Covid-19. Χάρη στις κάμερες και τους αισθητήρες του μπορεί να αναγνωρίσει άμεσα την είσοδο κάποιου προσώπου που δεν χρησιμοποιεί μάσκα και να προχωρήσει στην σχετική σύσταση. Φυσικά μπορεί να δώσει κάποια βασικά στοιχεία για όλα τα μοντέλα της μάρκας και να απαντήσει σε συγκεκριμένες ερωτήσεις.

Όσον αφορά στο μέγεθος του το DAL-e έχει ύψος 1,16 μέτρα, βασίζεται σε μια τετράγωνη διάταξη κίνησης 60x60 εκατοστών με ακροβολισμένους τέσσερις «τροχούς» και το βάρος του είναι 80 κιλά.

Για την ώρα ο ρομποτικός πωλητής εξυπηρετεί τους υποψήφιους αγοραστές στην κεντρική έκθεση της Hyundai στην πρωτεύουσα της Κορέας Σεούλ. Όσο αφορά τους… συναδέλφους του πωλητές σίγουρα θα νοιώθουν περίεργα βλέποντας μια εικόνα από το μέλλον στο παρόν.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Lockdown: Τι θα ανοίξει τελικά τη Δευτέρα (1/2) μετά την αύξηση των κρουσμάτων

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή