Χάλασε ο κόσμος: H Bugatti γίνεται ηλεκτρική..
Του Γιάννη Σκουφή
Όπως φαίνεται όλες οι δυνάμεις της αγοράς συνωμοτούν υπέρ της ηλεκτροκίνησης με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης να μας αποχαιρετούν σταδιακά. Η αρχή θα γίνει με τα μεγάλα πολύ-κύλινδρα μοτέρ, όπως είναι οι V12 που σήμερα χρησιμοποιούν ελάχιστες εταιρίες, όπως η Mercedes, η BMW ή η Aston Martin.
Ακόμα πιο εύκολο θύμα θα είναι ο W16 (πρακτικά απαρτίζεται από δύο «κολλημένους» V8) αφού δεν υπάρχει κανείς στο είδος του και εφοδιάζει τις σύγχρονες Bugatti, από την Veyron μέχρι την Chiron. Η οποία θα είναι πιθανότατα η τελευταία με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς όλα δείχνουν πως ο W16 θα περάσει στο… μουσείο και η επόμενη ολοκαίνουργια Bugatti που θα δούμε δεν θα εκπέμπει καθόλου ρύπους και θα είναι αθόρυβη.
Πως και έτσι; Ίσως να έχετε μάθει πως η κροατική Rimac φλέρταρε εδώ και καιρό με τη Bugatti, με την οποία τελικά θα συμβιώνει από το 2023 και μετά. Η νέα εταιρεία είναι η Bugatti Rimac LCC, στην οποία το 45% κατέχει η Rimac και το 55% η Porsche. Η Porsche που κατέχει το 24% της Rimac (το 12% ανήκει στην Hyundai, το 27% σε λοιπούς επενδυτές, το 37% στον Mate Rimac) ανήκει στον όμιλο Volkswagen.
Με λίγα λόγια μπορεί κανείς να πει πως τόσο η Bugatti όσο και η Rimac αλλάζουν κοστούμι με ράφτη το VW Group και συνεχίζουν την πορεία τους διατηρώντας τις εγκαταστάσεις τους. Η Bugatti στην Γαλλία, αλλά από το 2023 οι υπεύθυνοι της εταιρίας θα λογοδοτούν στα κεντρικά γραφεία στο Ζάγκρεμπ.
Και εδώ οφείλουμε να παραδεχτούμε τον ευρηματικό ιδιοκτήτη της εταιρίας Mat Rimac που έκανε κίνηση… ματ στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας και διαφημίζοντας παράλληλα την χώρα του βάζοντας την σε έναν από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς χάρτες. Όσο για εμάς ως Έλληνες, πολλοί μπορούν να αρκούνται στο όνειρο ενός… Chaos.
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.
Διαβάστε επίσης:
Συναγερμός στην κυβέρνηση - Το παρασκήνιο της απόφασης για στοχευμένα μέτρα