H ΒΜW διαφημίζεται με την ελληνική μυθολογία

Στον άτυπο διαγωνισμό για το καλύτερο διαφημιστικό στον φημισμένο αγώνα Super Bowl στις ΗΠΑ, η BMW βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για την πιο ευρηματική ιδέα.
H ΒΜW διαφημίζεται με την ελληνική μυθολογία

Στο ημίχρονο της πιο σημαντικής αθλητικής εκδήλωσης στον κόσμο, με κοινό πάνω από 100 εκατομμύρια θεατές, η BMW επέλεξε να χρησιμοποιήσει την ελληνική μυθολογία ως κεντρική ιδέα.

Διαβάστε περισσότερα στο carzine.gr

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή