Η Porsche 911 Targa 4 GTS αποδίδει 480 ίππους
Περίπου δυόμισι χρόνια μετά την κυκλοφορία της σειράς 992 στην αγορά, η γκάμα 911 καλωσορίζει τα σπορ μοντέλα GTS στην οικογένεια των πολυτελών σπορ αυτοκινήτων. Πριν από δώδεκα χρόνια, η Porsche παρουσίασε την πρώτη έκδοση GTS της 911.
Τώρα, λανσάρεται μια νέα γενιά του δημοφιλούς μοντέλου σπορ αυτοκινήτου -πιο ισχυρή και οπτικά διακριτική και με καλύτερη δυναμική οδήγησης από ποτέ, αναφέρει η μάρκα στην επίσημη ανακοίνωση της. Ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας αποδίδει 480 ίππους, είναι 30 ίππους πιο δυνατός από την τρέχουσα 911 Carrera S και την προηγούμενη 911 GTS.
Πέντε εκδόσεις είναι πλέον διαθέσιμες σε τιμές που ξεκινούν από 140.981 ευρώ στη Γερμανία: 911 Carrera GTS με κίνηση στους πίσω τροχούς, ως Coupé και Cabriolet. 911 Carrera 4 GTS με τετρακίνηση, ως Coupé και Cabriolet. 911 Targa 4 GTS με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Ένα οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων Porsche διπλού συμπλέκτη (PDK) ή ένα χειροκίνητο επτά σχέσεων, καθώς και η ειδική ανάρτηση GTS με Porsche Active Suspension Management (PASM) και το σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης από την 911 Turbo, περιλαμβάνονται στο τεχνολογικό υπόβαθρο του πανάκριβου αυτοκινήτου. Η μάρκα ανακοίνωσε ότι το αυτοκίνητο προσφέρει υψηλά οδηγικά χαρακτηριστικά και πως έχει ανώτερη συμπεριφορά στον δρόμο.
Η δυναμική οδήγηση θα βελτιωθεί περαιτέρω με το πακέτο Lightweight Design, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στο GTS για πρώτη φορά και εξοικονομεί βάρος έως και 25 κιλά.
Η τελευταία γενιά Porsche Communication Management (PCM) φέρνει πολυάριθμες βελτιώσεις στη λειτουργία και τη συνδεσιμότητα.
Ο υπερτροφοδοτούμενος τρίλιτρος flat-six στη νέα 911 GTS αποδίδει 480 ίππους. Η μέγιστη ροπή είναι 57,8 χλγμ., αύξηση 2,2 χλγμ. σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το τυπικο τεστ 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 3,3’’ στην 911 Carrera 4 GTS Coupé με το οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Porsche (PDK). Είναι τρία δέκατα ταχύτερη από τον προκάτοχό της. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο επτά σχέσεων με ιδιαίτερα μικρή απόσταση μεταξύ των σχέσεων είναι διαθέσιμο για όλα τα μοντέλα 911 GTS ως εναλλακτική λύση στο PDK. Απευθύνεται στους λάτρεις της οδήγησης με χειροκίνητο κιβώτιο.
Η ανάρτησή προέρχεται από την 911 Turbo, τροποποιήθηκε για την GTS και ανταποκρίνεται στις αυστηρές απαιτήσεις απόδοσης. Χάρη στο στάνταρ Porsche Active Suspension Management (PASM), τα αμορτισέρ ανταποκρίνονται σε δυναμικές αλλαγές με ταχύτατα, αναφέρει η μάρκα. Στα Coupé και Cabriolet, το PASM είναι στάνταρ, σε συνδυασμό με το σπορ πλαίσιο χαμηλωμένο κατά 10 χιλ.
ΑΠΕ