Η «επιστροφή» του Ράλι Ακρόπολις
που επιστρέφει μετά από πολλά χρόνια επιστρέφει στο ημερολόγιο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι και 26 ελληνικά πληρώματα είναι έτοιμα να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στον πιο απαιτητικό αγώνα της χρονιάς.
Τελευταία φορά που το Ράλι Ακρόπολις προσμέτρησε στο ελληνικό πρωτάθλημα ήταν το 2000. Δώδεκα χρόνια αργότερα, επτά ελληνικά πληρώματα θα εκπροσωπήσουν τη χώρα και στο πλαίσιο του WRC.
Ανάμεσά τους ο πρωταθλητής Ράλλυ 2011, Λάμπρος Κύρκος, με το Γιώργο Πολυζώη στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer EVO IX, οι Δημήτρης Ψύλλος - Κώστας Κόντος με ίδιο αυτοκίνητο, στα χρώματα ενός από τους επίσημους χορηγούς του αγώνα, της ΕΚΟ, αλλά και οι Γιάννης Ζούνης - Μιχάλης Πατρικούσης με το Subaru Impreza WRX STI και την υποστήριξη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
Απέναντί τους θα βρουν έμπειρους συνδυασμούς όπως αυτοί των Γρηγόρη Νιώρα - Κωνσταντίνου Κάκαλη (Subaru Impreza WRX STi Ν1), Διονύση Σπανού - Σωτήρη Γκότοβου (Subaru Impreza WRX STi), του Πρωταθλητή Ασφάλτου 2010 Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη με τον Σπύρο Μπαρδάκη (Peugeot 206 Kit Car) κ.ά. οι οποίοι θα μπουν στη μάχη του Ράλι Ακρόπολις το Σάββατο 26 Μαΐου, όπως προβλέπεται από την προκήρυξη του ελληνικού πρωταθλήματος.
Σημειώνεται ότι τα πληρώματα που συμμετέχουν στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι θα αγωνιστούν στις τέσσερις πρώτες ειδικές διαδρομές του Σαββάτου 26 Μαΐου (Κλένια - Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι και Ζήρια) και στις πέντε ε.δ. της Κυριακής 27 Μαΐου (Αγ. Θεόδωροι 1&2, Νέα Πίσια 1&2, Power Stage - Νέο Λουτράκι) στις οποίες θα εκκινούν έπειτα από τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν με ξένα πληρώματα στο Ράλι Ακρόπολις για το WRC.
Οι επτά Έλληνες αγωνιζόμενοι που συμμετέχουν στον αγώνα του WRC, θα βαθμολογηθούν και για το ελληνικό πρωτάθλημα, για τις κοινές ειδικές διαδρομές, αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΕΛΠΑ.
Ο διήμερος αγώνας θα έχει έναν νικητή, αλλά η βαθμολογία για το πρωτάθλημα θα είναι ξεχωριστή για κάθε ημέρα. Έτσι, τα πληρώματα που θα εγκαταλείψουν το Σάββατο, θα έχουν τη δυνατότητα να επανεκκινήσουν την Κυριακή.