To Nio ES7 έχει ως στόχο μία παγκόσμια πρωτιά
Του Γιάννη Σκουφή
Τα πρώτα της βήματα στην Ευρώπη η Nio τα έχει κάνει στην αγορά της Νορβηγίας και τα πρώτα σημάδια είναι ενθαρρυντικά με αποτέλεσμα η μάρκα να διευρύνει την παρουσία της και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
Στην οθόνη σας βλέπετε το πιο πρόσφατο μοντέλο της Nio για την αγορά της Κίνας και που λογικά θα εξαχθεί και στις υπόλοιπες. Όπως μπορούμε να δούμε το αμάξωμα έχει ένα συμπαγές στιλ με μία κλειστή μάσκα και με το μήκος των 4,91 μέτρων να το κατατάσσει απέναντι σε μεγάλα ηλεκτρικά όπως είναι η BMW iX.
Από το εσωτερικό δεν φαίνεται να λείπει τίποτα, καθώς υπάρχει μια σύγχρονη διάταξη με μία μεγάλη κάθετη οθόνη αφής των 12,8 ιντσών στο μέσο του ταμπλό, ενώ ο οδηγός έχει μπροστά του μία ακόμη οθόνη στο ρόλο του πίνακα οργάνων. Η διάταξη είναι στάνταρ πενταθέσια.
Το σύστημα πρόωσης απαρτίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα ώστε να υπάρχει τετρακίνηση, ενώ η συνδυασμένη ισχύς φτάνει τους 650 ίππους εξασφαλίζοντας ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δεύτερα
Η βασική έκδοση του ES7 εφοδιάζεται με μία μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 75,0 kWh που προσφέρει μία θεωρητική αυτονομία 482 χιλιομέτρων. Υπάρχει και μια 100άρα μπαταρία για πάνω από 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
Το αξιοσημείωτο στο ES7 και αυτό που ίσως του χαρίσει μια παγκόσμια πρωτιά είναι πως οι Κινέζοι αναφέρουν μια τεράστιας χωρητικότητας μπαταρία 150 kWh που θα εξασφαλίζει 840 χιλιόμετρα αυτονομίας. Αυτή η μπαταρία θα είναι τεχνολογίας solid state (στερεού τύπου ή ξηρού καταλύτη) και αν η συγκεκριμένη έκδοση του ES7 θα είναι διαθέσιμη στα τέλη του έτους θα είναι η πρώτη… του είδους.