Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη η 1η πανελλήνια συνάντηση after sales του δικτύου της Citroën

Την Εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Πολυχρόνης και Γιάννης Συγγελίδης.

Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη η 1η πανελλήνια συνάντηση after sales του δικτύου της Citroën
2'

Η 1η Πανελλήνια Συνάντηση After Sales του Δικτύου της Citroën έλαβε χώρα το Σάββατο 6 Μαΐου 2023 σε μεγάλο κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία!

Οι εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποι των τμημάτων Service και Ανταλλακτικών από όλη την Ελλάδα, έδωσαν το παρών και ενημερώθηκαν για τη στρατηγική της εταιρείας στον τομέα του After Sales.

Στο πλαίσιο των εργασιών της Συνάντησης παρουσιάστηκαν στους συμμετέχοντες οι νέες τεχνολογίες της αυτοκίνησης και το πώς αναμένεται να επηρεάσουν τον ρόλο του After Sales στο άμεσο μέλλον.

Συζητήθηκαν επίσης, θέματα που αφορούν στην ανταγωνιστικότητα των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Την Εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Πολυχρόνης και Γιάννης Συγγελίδης.

Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλα τα ψηφιακά εργαλεία, τις νέες Online υπηρεσίες που έχουν στη διάθεσή τους, προκειμένου να προσφέρουν μία υψηλού επιπέδου εμπειρία στους πελάτες.

Σημαντικό μέρος των συζητήσεων αφιερώθηκε σε ζητήματα σχετικά με την αδιάκοπη προσπάθεια για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών After Sales και των δεικτών ικανοποίησης πελάτη.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία με τους πελάτες, η οποία παραμένει εξαιρετικά σημαντική, παρά την εκτεταμένη υιοθέτηση ψηφιακών μεθόδων επικοινωνίας.

Ιδιαίτερα σημαντική και ουσιαστική ήταν η παρουσία των κ.κ. Πολυχρόνη και Γιάννη Συγγελίδη, οι οποίοι με την ενεργή συμμετοχή τους απέδειξαν έμπρακτα τη στήριξη στο ανθρώπινο δυναμικό των συνεργατών της εταιρείας, αλλά και τη συνεχή επένδυση της Citroën στον τομέα του After Sales.

Επίσης, ο Γενικός Διευθυντής της Citroën, κ. Πέτρος Πιπερίδης, ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη σημασία της εκπαίδευσης και της συνεχούς κατάρτισης του προσωπικού και έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην πελατοκεντρική προσέγγιση της Citroën και στην παροχή ολοκληρωμένων και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες μετά την πώληση.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή