Η Dacia θέλει μερίδιο της πίτας από την Jeep
Του Γιάννη Σκουφή
Ο Laurens van den Acker, επικεφαλής σχεδιασμού του ομίλου της Renault, αποκάλυψε πως αυτή η στρατηγική αλλαγή πηγάζει από το όραμα του CEO Luca de Meo να αναβαθμίσει την ταυτότητα της Dacia προκειμένου να μην είναι κατά κύριο λόγο μια μάρκα με προσιτή τιμή.
Ο Van den Acker λοιπόν ανέφερε σε συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar πως αυτή η νέα κατεύθυνση θα βασιστεί στην επιθυμία των οδηγών που θέλουν να κάνουν αποδράσεις στην ύπαιθρο καταβάλλοντας αρκετά λιγότερα χρήματα σε σχέση με ένα Jeep.
Για αυτό και τόνισε την απουσία ενός ισχυρού ανταγωνιστή της Jeep στην Ευρώπη και πως το ρόλο αυτό θα μπορούσε να αναλάβει η Dacia, ειδικά σε μία περίοδο μετά την πανδημία όπου πολλοί θέλουν να ταξιδεύουν στην ύπαιθρο.
Αυτή η νέα προσέγγιση της Dacia θα αποτυπωθεί στην επόμενη γενιά του Duster, που θα παρουσιαστεί του χρόνου. Το ανανεωμένο Duster θα έχει μια πιο στιβαρή και πιο lifestyle εμφάνιση ξεπερνώντας την εικόνα του φτηνού. Μετά το Duster, θα ακολουθήσει το Bigster, ένα ακόμα πιο μεγάλο SUV που θα απευθύνεται σε όσους θέλουν περισσότερους χώρους.
Ο Van den Acker αναγνώρισε την πρόκληση του επερχόμενου κινεζικού ανταγωνισμού που καταφτάνει στην ευρωπαϊκή αγορά. Ωστόσο, πιστεύει ότι η Dacia είναι σε καλή θέση για να τον αντιμετωπίσει.
Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία στρέφεται προς τα ηλεκτρικά και οι τιμές αυξάνονται, η Dacia στοχεύει να συγκρατήσει το κόστος των δικών της μοντέλων και να καλύπτει τις απαιτήσεις των καταναλωτών που αναζητούν συμφέρουσες επιλογές, χωρίς να θυσιάζουν το στυλ και την πρακτικότητα.