Η Daihatsu συνεχίζει ακάθεκτη

Μπορεί να έχει εγκαταλείψει την Ευρώπη αλλά η συμπαθής εταιρεία συνεχίζει στον υπόλοιπο κόσμο και σε στενή συνεργασία με την Toyota.

Του Γιάννη Σκουφή

Το Copen ήταν πάντα ένα από τα πιο ιδιαίτερα «αυτοκινητάκια», τόσο για το στιλ του όσο και για το σπορ γονίδιο του, ενώ εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο στην Ιαπωνία. Η δεύτερη γενιά παρουσιάστηκε το 2014 και πέρα από τη κάμπριο είχε αρκετές εκδοχές, συμπεριλαμβανομένης μιας κουπέ, μιας έκδοσης GR Sport και μιας ρετρό Cero.

Στα τέλη του μήνα θα ξεκινήσει η έκθεση του Τόκιο και η Daihatsu έδωσε τις πρώτες εικόνες του πρωτότυπου Vision Copen. Το οποίο δεν θα πρέπει να το συγκρίνουμε με το Copen που γνωρίζουμε μιας και έχει σαφώς πιο μεγάλες διαστάσεις.

Συγκριτικά, το μήκος του Vision φτάνει τα 3,835 μέτρα και τα 1,694 σε πλάτος, ενώ το αρχέτυπο Copen μετρά αντίστοιχα μόλις τα 3,398 και 1,476 μέτρα.

Μάλιστα, το πρωτότυπο Copen έχει μεγαλώσει τόσο πολύ που προσεγγίζει αυτό ενός Mazda ΜΧ-5, ενώ και αυτό -πρόσφατα παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία η ανανεωμένη έκδοσή του ND3- έχει κίνηση στους πίσω τροχούς. Σε αντίθεση με τον Copen που είναι προσθιοκίνητο.

Επιπλέον το Vision Concept είναι σημαντικά πιο δυνατό μιας και ο κινητήρας του είναι ένας 1.300 κυβικών -το Copen κινείται από έναν τρικύλινδρο turbo 600 κυβικών που αποδίδει 65 ίππους.