To Toyota FJ Bruiser μοιάζει με το απόλυτο τετρακίνητο
Κάθε χρόνο στην έκθεση SEMA παρουσιάζονται πολλά και διάφορα εντυπωσιακά concepts, όπως το εικονιζόμενο που γιορτάζει την επιστροφή του θρυλικού Land Cruiser στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Του Γιάννη Σκουφή
Το εντυπωσιακό αυτό Toyota αποτίνει φόρο τιμής στο Toyota FJ45 Pickup του 1966. Και το κάνει με τον πιο εκκωφαντικό τρόπο βασισμένο πάνω σε τεράστιους τροχούς που εξέχουν ολόκληροι από το αμάξωμα. Τα λάστιχα είναι των 42 ιντσών ενώ οι ζάντες είναι Method beadlock των 20 ιντσών.
Πέρα από το κιτ ανάρτησης με ψαλίδια Fox και ελατήρια Eibach, οι τροχοί και μόνο αυξάνουν σημαντικά την απόσταση από το έδαφος. Ταυτόχρονα, υπάρχουν διάφορες ενισχύσεις στο πλαίσιο με πολλές μπάρες και κλωβούς. Υπάρχει ένας ακόμη τροχός στην καρότσα, που ουσιαστικά δεν υπάρχει για μεταφορά αντικειμένων αλλά για το σύστημα ψύξης.
Στο εσωτερικό, ο διθέσιος χώρος έχει περάσει από μία βαριά αναβάθμιση από την Complete Customs με καρό θεματική επένδυση που τιμά τον πρωτότυπο σχεδιασμό. Τα καθίσματα Momo Daytona Evo συνδυάζονται με το τιμόνι που χάρισε στον Jackie Stewart το πρωτάθλημα του 1968 και οι ρετρό διακόπτες με μια μεγάλη οθόνη στο κέντρο.
Κάτω από το καπό του FJ Bruiser υπάρχει ένας V8 από το τρέχον NASCAR Cup Car της TRD, που αποδίδει 735 ίππους.
Η δύναμη καταλήγει στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 3 σχέσεων της Rancho Drivetrain Engineering, ενώ το παρόν δίνουν εμπρός και πίσω διαφορικά Currie και ένα κιβώτιο μεταφοράς Advanced Adapter Atlas με τέσσερις ταχύτητες.
Το εντυπωσιακό είναι πως στο κάτω μέρος έχει έναν κυλιόμενο ιμάντα που μοιάζει σαν ερπύστρια ώστε όταν το κάτω μέρος βρει να ξεκολλά εύκολα. Όπως είπαμε, το FJ Bruiser μοιάζει με το απόλυτο 4x4.