Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!
Γεγονός είναι πως οι εργοστασιακές συμμετοχές στο WRC είναι λίγες προκειμένου και το πρωτάθλημα να αποκτήσει ενδιαφέρον. Ένας από τους λόγους για αυτό είναι και το υψηλό κόστος των υβριδικών κινητήριων συνόλων.
Το υβριδικά τμήματά τους προέρχονται από εξωτερικούς προμηθευτές και αποδίδουν περίπου 130 ίππους, ενώ οι κινητήρες βενζίνης των 1.600 κυβικών φτάνουν μεν τους 380 ίππους αλλά περιορίζονται στους 130.
Διαβάστε περισσότερα στο carzine.gr
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή