Αυτό το πανέμορφο Morgan είναι δημιουργία της Pininfarina
Του Γιάννη Σκουφή
Το Morgan Plus Six, που κυκλοφορεί από το 2019, απέκτησε μια ριζικά αναβαθμισμένη εκδοχή χάρη στη συνεργασία της βρετανικής εταιρείας με την Pininfarina.
Εμπνευσμένο από τη δεκαετία του ‘30 και του ‘40, το Midsummer ξεχωρίζει με την έλλειψη παραδοσιακού παρμπρίζ, το οποίο έχει αντικατασταθεί από δύο κομψές αεροτομές, αποδίδοντας στην εποχή των barchettas. Όσο για τους στρογγυλούς προβολείς είναι μεγαλύτεροι από αυτούς του Plus Six και ενσωματώνουν τα φλας και τα φώτα ημέρας.
Οι «δισκοειδείς» τροχοί συμβάλλουν στην αεροδυναμική, επιτρέποντας ομαλότερη ροή του, έχουν διάμετρο 19 ίντσες και είναι ελαφρύτεροι κατά 6,6 κιλά σε σχέση με τους στάνταρ τροχούς του Plus Six. Το συνολικό «στεγνό» βάρος του αυτοκινήτου δεν ξεπερνά τον ένα τόνο.
Το Midsummer διαθέτει ένα εκπληκτικό χειροποίητο αλουμινένιο αμάξωμα που απαιτεί πάνω από 250 ώρες εργασίας για να ολοκληρωθεί. Η διαδικασία διαμόρφωσης του αμαξώματος δεν είναι η μόνη χρονοβόρα διαδικασία, καθώς η εφαρμογή του ιδιαίτερα ανθεκτικού ξύλου teak απαιτεί πάνω από 30 ώρες.
Το ταμπλό είναι διακοσμημένο με 126 στρώσεις teak, ενώ κάθε πόρτα έχει 120 στρώσεις. Η χρήση εκατοντάδων στρώσεων teak καθιστά το εσωτερικό πιο ανθεκτικό συγκριτικά με τη χρήση μεγαλύτερων κομματιών ξύλου.
Αν και δεν αποκαλύφθηκαν τεχνικές προδιαγραφές, το Midsummer αναμένεται να φέρει τον κινητήρα BMW B58 του Plus Six, έναν turbo εξακύλινδρο 3.000 κυβικών που αποδίδει 335 ίππους.
Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων της ZF στους πίσω τροχούς με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 4,2 δεύτερα.
Οι τιμές δεν έχουν αποκαλυφθεί επίσημα, αλλά σύμφωνα με βρετανικά δημοσιεύματα οι ιδιοκτήτες πλήρωσαν από 140 έως 175 χιλιάδες ευρώ, ανάλογα με την τελική διαμόρφωση των αυτοκινήτων τους.
Η παραγωγή ξεκινά φέτος και θα ολοκληρωθεί το 2025. Το πρώτο ντεμπούτο του Midsummer δημοσίως θα γίνει αυτό τον Ιούλιο στο Goodwood Festival of Speed.