Πως η Citroen πέτυχε το στόχο του φθηνού ηλεκτρικού

Η Citroen υιοθέτησε μια αυστηρή στρατηγική μείωσης του κόστους για να παρουσιάσει το νέο e-C3 κάτω από 25.000 ευρώ και κάτω από 15.000 ευρώ για τα μοντέλα εσωτερικής καύσης, αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος Thierry Koskas.

Αξιοποιώντας μια χαμηλού κόστους μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), το e-C3 έγινε το πρώτο ευρωπαϊκό ηλεκτρικό όχημα κάτω των 25.000 ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα στο carzine.gr