Λέμε αντίο και στα κλασικά roadster

Σιγά σιγά και στο πλαίσιο το ένα μετά το άλλο τα κλασικά σπορ μοντέλα θα παραδίδουν τη σκυτάλη στην επόμενη, εξηλεκτρισμένη γενιά τους. Όπως και η F-Type της Jaguar.

Λέμε αντίο και στα κλασικά roadster
1'

Του Γιάννη Σκουφή

Μόλις πρόσφατα είχαμε γράψει για το τέλος εποχής των μη εξηλεκτρισμένων supercars αποχαιρετώντας το Nissan GT-R. Τώρα έφτασε η ώρα να κάνουμε το ίδιο και για ένα από τα πιο όμορφα roadster.

Η Jaguar είχε ανακοινώσει καιρό τώρα πως η παραγωγή της F-Type θα ολοκληρωθεί με την 75 Special Edition. Η οποία μάλιστα θα αποτίνει φόρο τιμής στην E-Type με μια ξεχωριστή βαφή και ένα εξατομικευμένο εσωτερικό από δέρμα.

Συγκεκριμένα, το αμάξωμα είναι βαμμένο σε Giola Green με μαύρη μαλακή οροφή, ενώ οι επενδύσεις στο εσωτερικό είναι από ταμπά δέρμα Windsor. Η τελευταία E-Type του 1974 είχε ακριβώς την ίδια διαμόρφωση.

Δεν είναι μόνο ένας αποχαιρετισμός για το ίδιο το μοντέλο, αλλά και για τον εμβληματικό V8 των 5.000 κυβικών που καταργείται και αυτός. Παρόλο που υπήρχαν ισχυρότερες εκδόσεις του, μέχρι και με 585 ίππους, αυτή εδώ αποδίδει 450.

JAGUAR-F-TYPE-LAST-(2).jpg

Ωστόσο, η τελευταία F-Type δεν θα είναι διαθέσιμη προς πώληση καθώς θα μεταφερθεί στο Jaguar Daimler Heritage Trust στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι εγκαταστάσεις ιστορικών μοντέλων της μάρκας υπάρχουν από το 1983 και εκεί φιλοξενούνται εκατοντάδες σπάνια μοντέλα των Jaguar και Daimler, που χρονολογούνται από τα τέλη του 1800.

Η Jaguar πούλησε 87.731 μονάδες της F-Type κατά τη διάρκεια της δεκαετούς παραγωγής της, 15.000 περισσότερα από την E-Type. Κάπου το 2025 θα παρουσιαστεί ο αντικαταστάτης του μοντέλου, το οποίο θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό GT της μάρκας.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή