H Suzuki σιγοψήνει ένα νέο «καπουτσίνο» με άρωμα Toyota

Ίσως να μην το γνωρίζετε ή να μην το θυμάστε αλλά από το 1991 έως το 1998 η Suzuki παρήγαγε ένα κόμπακτ roadster με την ονομασία Cappuccino.

H Suzuki σιγοψήνει ένα νέο «καπουτσίνο» με άρωμα Toyota
2'

Του Γιάννη Σκουφή

Συνολικά κατασκευάστηκαν λίγο περισσότερα από 28.000, εκ των οποίων κάποια πήγαν στις ΗΠΑ, ενώ περίπου 1.200 Cappuccino είχαν κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη.

Πρόσφατα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η Suzuki ετοιμάζεται να λανσάρει το 2027 ένα ανάλογου χαρακτήρα kei car -έτσι ονομάζονται τα λιλιπούτεια μοντέλα με μήκος έως 3,50 μέτρα και κινητήρα μικρότερο των 660 κυβικών στην Ιαπωνία- όπως ονομάζονται αυτού του τύπου τα μοντέλα στην Ιαπωνία με κινητήρα κάτω των 660 κ.εκ.) που θα αναβιώσει το Cappuccino και που δεν θα είναι ηλεκτρικό.

Μάλιστα, ο καθυστερημένος χρονικά διάδοχος του Cappuccino θα έχει την κίνηση στους πίσω τροχούς καθώς και έναν μεγαλύτερο κινητήρα από αυτόν που χρησιμοποιήθηκε στο αρχέτυπο της δεκαετίας του ‘90.

Συγκεκριμένα, αντί για 657 κυβικά το νέο μοντέλο αναμένεται να διαθέτει έναν turbo τρικύλινδρο κινητήρα 1,3 λίτρων που εξελίχθηκε από την Toyota. Αυτό το μοτέρ θα ανήκει στη νέα γενιά κινητήρων της ιαπωνικής εταιρείας και θα αποδίδει 150 ίππους και 220 Nm.

Ακριβώς λόγω του μεγαλύτερου κυβισμού του το νέο Cappuccino και σε αντίθεση με τον μακρινό πρόγονό του, θα ταξινομείται ως κανονικό αυτοκίνητο και όχι ως kei car.

Εκτός από πιο μεγάλο κινητήρα το καινούργιο ρόουντστερ της Suzuki θα είναι και αισθητά μεγαλύτερο σε μήκος φτάνοντας τα 4,0 μέτρα (από τα 3,2 της πρώτης γενιάς).

Τέλος, να πούμε πως ιαπωνικά δημοσιεύματα αναφέρουν ότι το νέο Cappuccino εξελίσσεται από κοινού από τις Suzuki, Daihatsu και Toyota αφήνοντας υπονοούμενο ότι θα υπάρχουν ανάλογες εκδόσεις με τα σήματα των τριών εταιρειών.

Οι οποίες θα μπορούσαν να αντιπαρατεθούν ακόμη και με το νέο Mazda MX-5 που θα παρουσιαστεί την ίδια περίοδο.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή