ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Ο Ogier συνεχίζει ακάθεκτος!
Ο Εσθονός Ott Tänak, οδηγός της Hyundai, πέτυχε έναν εξαιρετικό χρόνο στην ειδική της Άνω Παύλιανης 2, πολύ κοντά σε αυτόν του πρωτοπόρου Sébastien Ogier. Μετά την ατυχία του Adrien Fourmaux, o Tänak είναι πλέον ο κύριος ανταγωνιστής του Ogier για το υπόλοιπο της ημέρας, διατηρώντας μια μικρή διαφορά. Τρίτος στην γενική κατάταξη βρίσκεται ο Dani Sordo, επίσης με Hyundai.
Για τον Βέλγο Thierry Neuville, το δεύτερο πέρασμα της Άνω Παύλιανης ήταν πολύ πιο αποδοτικό από το πρώτο. Οι μηχανικοί της Hyundai κατάφεραν να επιδιορθώσουν το πρόβλημα στον κινητήρα του i20, κάτι που τον βοήθησε να ανεβάσει τον ρυθμό του. Ωστόσο, ο ίδιος επισήμανε ξανά τις δυσκολίες της θέσης εκκίνησής του, καθώς ξεκινά πρώτος.
Ο Γάλλος Sébastien Ogier συνέχισε να κυριαρχεί, σημειώνοντας έναν χρόνο 13,2 δευτερόλεπτα ταχύτερο από τον Neuville. Ο Tänak, από την άλλη, κατέγραψε έναν εξαιρετικό χρόνο, μόλις 1,9 δευτερόλεπτα πιο αργό από εκείνον του Ogier, αποδεικνύοντας ότι θα είναι ένας από τους κύριους διεκδικητές της νίκης. Στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκεται, όπως προαναφέραμε, ο Dani Sordo, που ακολουθεί με σταθερό ρυθμό.
Ο Adrien Fourmaux είχε ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα στο πρώτο σκέλος του αγώνα, κατακτώντας τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη. Με την επανέναρξη των ειδικών διαδρομών το απόγευμα, ο Γάλλος οδηγός της M-Sport Ford στόχευε να αυξήσει την πίεσή του στον επικεφαλής Sébastien Ogier, ελπίζοντας να τον πλησιάσει ακόμη περισσότερο.
Ωστόσο, τα πράγματα πήραν άσχημη τροπή στη δεύτερη ειδική διαδρομή της Άνω Παύλιανης. Μετά από ένα μικρό άλμα, το Puma Rally1 του Fourmaux προσγειώθηκε άτσαλα σε μια μεγάλη πέτρα, σε ένα ήδη δύσβατο και πετρώδες κομμάτι της διαδρομής. Η ανάρτηση του αυτοκινήτου φαίνεται να υπέστη σοβαρή ζημιά, γεγονός που ανάγκασε τον Γάλλο να σταματήσει στην άκρη του δρόμου.
Σχετικές δηλώσεις από την ε.δ. Παύλιανη 2
ΕΔ4:#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Οδήγησα στρωτά. Έχω καλή αίσθηση του αυτοκινήτου. Η ειδική ήταν εντάξει».
ΕΔ4:#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Η ισορροπία είναι χειρότερη από πριν.Έκανα ό,τι μπορούσα. Στα κλειστά κομμάτι ήταν ΟΚ, στα ανοικτά κομμάτια δύσκολα».
ΕΔ4: #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Το αυτοκίνητα δούλεψε όπως έπρεπε. Ευχαριστώ τους μηχανικούς γι΄αυτό. Γλιστράει πολύ, είναι δύσκολο να κρατήσεις τις γραμμές».