Ποιος χρειάζεται ένα θωρακισμένο Kodiaq;

Όποιος έχει λόγους να φοβάται επιθέσεις από σφαίρες και χειροβομβίδες και θέλει να περνά απαρατήρητος δεν χρειάζεται να χρησιμοποιεί απαραίτητα μια Mercedes ή μια BMW.

Ποιος χρειάζεται ένα θωρακισμένο Kodiaq;
2'

Του Γιάννη Σκουφή

H Skoda Βρετανίας σε συνεργασία με τους ειδικούς ασφαλείας της UTAC Special Vehicles προχώρησε στη δημιουργία μιας θωρακισμένης έκδοσης του Kodiaq που βασίζεται στην ανανεωμένη έκδοση της πρώτης γενιάς.

Εξωτερικά οι αλλαγές περιορίζονται στα πρόσθετα προειδοποιητικά φώτα που έχουν τοποθετηθεί στη μάσκα, στον προφυλακτήρα και στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, ώστε το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει ως θωρακισμένο. Στο εσωτερικό, η οθόνη αφής 8,0 ιντσών του συστήματος infotainment έχει μετατραπεί σε «κέντρο επικοινωνίας», περιλαμβάνοντας GPS και ειδικούς διακόπτες για τα φώτα έκτακτης ανάγκης και τη σειρήνα.

Το σημαντικότερο όμως είναι οι εκτενείς ενισχύσεις και θωρακίσεις του Kodiaq, με αλεξίσφαιρα τζάμια και ενισχυμένο ατσάλινο πλαίσιο για την προστασία των επιβατών.

Η θωράκιση πληροί τις προδιαγραφές PAS 300 και PAS 301 για πολιτικά οχήματα ώστε να διασφαλίζεται προστασία από σφαίρες διαφόρων διαμετρημάτων, καθώς και προστασία από εκρήξεις χειροβομβίδων. Μάλιστα το Kodiaq υποβλήθηκε σε δοκιμές με περισσότερους από 200 πυροβολισμούς, καθώς και σε δοκιμές εκρηκτικών στα πλάι του αυτοκινήτου, την οροφή και το κάτω μέρος.

Ταυτόχρονα, οι μηχανικοί της Skoda αναβάθμισαν την ανάρτηση και τα φρένα ώστε να αντεπεξέλθουν στο αυξημένο βάρος του SUV, ενώ οι τροχοί διαθέτουν ελαστικά run-flat προκειμένου το Kodiaq να μπορεί να κινηθεί ακόμα και αν αυτά έχουν χάσει όλο τους τον αέρα.

Αυτός που παραμένει χωρίς αλλαγές είναι ο κινητήρας των 2.000 κυβικών με τη Skoda να προσφέρει μια σειρά από επιλογές ισχύος, συμπεριλαμβανομένων εκδόσεων 4×4. Από την κυκλοφορία του το 2018, η Skoda έχει πουλήσει σχεδόν 500 θωρακισμένα Kodiaq και Superb, γεγονός

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή