Ο 6κύλινδρος της BMW αρνείται να «συνταξιοδοτηθεί»
Του Γιάννη Σκουφή
Ο εξακύλινδρος σε σειρά είναι ο κινητήρας που είναι άμεσα συνδεδεμένος με την BMW και την παράδοσή της και η γερμανική εταιρεία δεν πρόκειται να τον βγάλει εκτός γκάμας της. Τουλάχιστον σε ότι αφορά τα πιο σπορ μοντέλα της, αυτά με τον κωδικό Μ.
Έτσι σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής του ειδικού αυτού τμήματος της μάρκας η εξέλιξη μιας νέας γενιάς του εξακύλινδρου των 3.000 κυβικών με τα δύο turbo έχει ήδη ξεκινήσει.
Ο νέος κινητήρας που θα έχει τον εσωτερικό κωδικό S58 θα είναι απόλυτα σύμφωνος με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές Euro 7 που θα ισχύουν από το επόμενο καλοκαίρι.
«Θα κρατήσουμε τον εξακύλινδρο όσο είναι εφικτό. Όσο υπάρχει ζήτηση εμείς θα την καλύπτουμε».
Το ενδιαφέρον είναι πως η BMW φιλοδοξεί η νέα γενιά του εξακύλινδρου να είναι ακόμα πιο ισχυρή από την τρέχουσα και αυτό παρά τις πιο αυστηρές εκπομπές ρύπων. Και θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην καινούργια M3 που αναμένεται το νωρίτερο το 2027.