Το «παπί» της Honda μας αποχαιρετά οριστικά

Η Honda ολοκληρώνει την παραγωγή του εμβληματικού Super Cub 50 της, του γνωστού «παπιού», με την παρουσίαση δύο ειδικών εκδόσεων, δίνοντας μια ρετρό και ιδιαίτερη νότα στο τέλος μιας ολόκληρης εποχής.

Του Γιάννη Σκουφή

Το Super Cub 50, που σταματά την παραγωγή του λόγω των πιο αυστηρών κανονισμών εκπομπής ρύπων και της δημοτικότητας των συμβατικών και ηλεκτρικών σκούτερ, ολοκληρώνει το μακρύ ταξίδι του με τη «Final Edition» και την ακόμα πιο σπάνια «Hello Kitty Edition». Και οι δύο προορίζονται για την αγορά της Ιαπωνίας.

Η «Final Edition» αντλεί έμπνευση από το Super Cub C50 του 1966 και διαθέτει έναν ρετρό συνδυασμό σε λευκό και μπλε, διακοσμημένο με ασημένιες και χρωμιωμένες λεπτομέρειες. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δίχρωμη σέλα και ένα ειδικό σήμα μπροστά που γράφει «Honda 50 Final Edition».

Τα ρετρό λογότυπα και το αναλογικό όργανο προσθέτουν στην αίσθηση νοσταλγίας, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει σχάρα και ένα ειδικό κλειδί. Ο κινητήρας των 49 κ.εκ. αποδίδει σχεδόν 4,0 ίππους και 3,8 Nm, ενώ η παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 2.000 μονάδες.

Η πιο συλλεκτική «Hello Kitty Edition», η οποία τιμά την 50ή επέτειο του «παπιού», θα παραχθεί μόνο 300 φορές. Διαθέτει πλευρικά καλύμματα εμπνευσμένα από τη πιο γνωστή «γάτα» στο κόσμο, ειδικά διακοσμητικά στοιχεία, χρωματιστά όργανα με ψηφιακές ενδείξεις και μια ειδική σέλα με χαρακτήρες της Hello Kitty.

Η Honda θα συνεχίσει να προσφέρει τη μεγαλύτερη έκδοση Super Cub 110, η οποία διαθέτει κινητήρα 109 κ.εκ. με ισχύ 8,0 ίππων και ροπή 8,8 Nm. Η Honda επιβεβαίωσε ότι η εν λόγω έκδοση θα συνεχίσει την κληρονομιά του Super Cub, εξασφαλίζοντας ότι αυτό το παγκοσμίως αγαπημένο μοντέλο δεν θα εξαφανιστεί τελείως από την αγορά.