Σας αρέσουν τα κλασικά «τετράγωνα» σχήματα;

Η κλασική και «τετράγωνη» σχεδίαση των Volvo φαίνεται πως μπορεί να γίνει ξανά ελκυστική, σύμφωνα με ένα νέο ανεξάρτητο σχεδιαστικό πρότζεκτ.

Σας αρέσουν τα κλασικά «τετράγωνα» σχήματα;
2'

Του Γιάννη Σκουφή

Η σειρά 200 της Volvo, που κυκλοφόρησε από το 1974 έως το 1993, ήταν γνωστή για το χαρακτηριστικό «τετράγωνο» σχήμα της. Τώρα, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Jordan Rubinstein-Towler δημιούργησε ένα μοντέρνο concept που αποτίνει φόρο τιμής στο εμβληματικό Volvo 240 της δεκαετίας του '80, αναδεικνύοντας την boxy αισθητική σε μια νέα, πλήρως ηλεκτρική εκδοχή.

To σενάριο θέλει το concept του 2026 να συνδυάζει το κλασικό στυλ της Volvo με προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά και μια καθαρή, σύγχρονη σχεδιαστική προσέγγιση με σήμα κατατεθέν τα σχεδόν κάθετα άκρα. Ταυτόχρονα, ενσωματώνει σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία όπως τα LED φώτα ημέρας στο μοτίβο του σφυριού του Θωρ.

Το εσωτερικό συνδυάζει το μινιμαλιστικό στυλ με σύγχρονες τεχνολογίες, επιτυγχάνοντας μια ισορροπία ανάμεσα στο ρετρό και στο σύγχρονο στοιχείο. Σε αντίθεση με τις μεγάλες οθόνες που κυριαρχούν στα μοντέρνα μοντέλα της Volvo, η ψηφιακή κονσόλα του 240 concept είναι τοποθετημένη οριζόντια και διαθέτει φυσικούς διακόπτες, κάνοντας το εσωτερικό πιο φιλικό και εύχρηστο για τον οδηγό.

Το πρωτότυπο αυτό, στην περίπτωση που εξεταζόταν κάποια μορφή παραγωγής του, θα μπορούσε να βασιστεί στην πλατφόρμα SPA2, την ίδια που χρησιμοποιείται στο SUV EX90 της Volvo, και να εξοπλιστεί με μια μεγάλη μπαταρία 111 kWh. Κάτι που θα διασφάλιζε μία σημαντική αυτονομία, ενώ μια διάταξη με συνδυαστική ισχύ πάνω από 500 ίππους θα προσέφερε εντυπωσιακές επιδόσεις.

Αν και το project είναι ανεξάρτητο και δεν σχετίζεται άμεσα με τη Volvo, αποτυπώνει μια εναλλακτική προσέγγιση για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα νέο οικογενειακό, μεσαίο και ηλεκτρικό σεντάν αναδεικνύοντας μοντέρνα χαρακτηριστικά και τεχνολογίες.

VOLVO-240.jpg

Άλλωστε, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναζητούν τρόπους να διαφοροποιηθούν σε μια αγορά γεμάτη ηλεκτρικά μοντέλα, η Volvo ίσως θα πρέπει να λάβει υπόψη της ένα τέτοιο concept. H επαναφορά της ρετρό σχεδίασης από άλλες μάρκες, όπως η BMW με το νέο Neue Klasse και η Volkswagen με το ID.Buzz, έχει δείξει ότι μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή