Νέο λογότυπο για τη Mazda
Η Mazda αλλάζει το λογότυπό της έπειτα από 28 χρόνια, υιοθετώντας μια πιο απλή και επίπεδη σχεδίαση που συνάδει με την ψηφιακή εποχή.

Του Γιάννη Σκουφή
Η ιαπωνική μάρκα ακολουθεί την τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας για μίνιμαλ σχεδιασμό, με ένα λογότυπο που δείχνει πιο ευκρινές σε οθόνες smartphone και υπολογιστών. Αυτή είναι η σημαντικότερη αλλαγή στην ταυτότητα της Mazda από το 1997, όταν υιοθέτησε το γνωστό λογότυπο με το γράμμα «Μ» που θυμίζει γλάρο.
Αν και η Mazda δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επίσημα το νέο λογότυπό της, δημοσιεύματα από την Ιαπωνία, όπως αυτά της Nikkei, επιβεβαιώνουν την αλλαγή. Η επίσημη παρουσίαση αναμένεται άμεσα μιας και φέτος η εταιρεία γιορτάζει την 105η επέτειό της. Υπάρχει επίσης η πιθανότητα το νέο logo να συνυπάρχει με το υπάρχον, ανάλογα με την εφαρμογή του.
Η πρώτη εμφάνιση του νέου λογότυπου έγινε τον Ιούλιο του 2024, όταν η Mazda κατέθεσε το νέο σήμα στο Ιαπωνικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας. Οι καμπύλες των φτερών του γλάρου έχουν αντικατασταθεί από πιο ευθείες γραμμές, ενώ το περίγραμμα έχει αποκτήσει πιο ομαλή μορφή. Το λευκό φόντο με το μαύρο έμβλημα δημιουργεί έναν πιο καθαρό, υψηλής αντίθεσης σχεδιασμό.
Η Mazda ιδρύθηκε στις 30 Ιανουαρίου 1920, αν και το πρώτο της όχημα, ένα τρίκυκλο φορτηγό, παρουσιάστηκε το 1931. Το πρώτο επιβατικό μοντέλο της, το Mazda R360 Coupe, κυκλοφόρησε το 1960. Στην πορεία της ιστορίας της, η εταιρεία έχει αλλάξει πολλές φορές λογότυπο, με το σημερινό να έχει καθιερωθεί από το 1997.
Σχόλια
Trending
