Το Dacia Duster σε νέες περιπέτειες
Η γερμανική Taubenreuther μεταμόρφωσε το δημοφιλές Duster σε ένα ακόμη πιο σκληροτράχηλο SUV, έτοιμο για off-road διαδρομές και εξερευνήσεις.
.jpg?t=5oBwqVX8wl4cuZ-sr1zWlQ)
Του Γιάννη Σκουφή
Η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων αναβάθμισε το Duster τόσο οπτικά όσο και μηχανικά, ενισχύοντας σημαντικά τις δυνατότητές του στο χώμα και στις μακρινές εξορμήσεις. Χάρη σε μια νέα ανάρτηση, ειδικές ενισχύσεις και πιο ανθεκτικά ελαστικά, το δημοφιλές SUV αποκτά μια πιο περιπετειώδη ταυτότητα.
Συγκεκριμένα, η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά περίπου 40 χιλιοστά μέσω ενός ειδικά εξελιγμένου κιτ ανάρτησης με αμορτισέρ Koni Heavy Track και νέα ελατήρια.
Σε αυτό προστίθεται η χρήση μεγαλύτερων ελαστικών, με διαθέσιμες διαστάσεις έως 245/70R16 και 245/65R17, που προσφέρουν επιπλέον 20-30 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος. Παράλληλα, η Taubenreuther τοποθετεί αποστάτες τροχών (18 χιλιοστά εμπρός, 24 χιλιοστά πίσω) για μεγαλύτερο πλάτος τροχιάς.
Για την προστασία των μηχανικών μερών, τοποθετείται μία ενισχυμένη αλουμινένια «ποδιά» πάχους έξι χιλιοστών, καλύπτοντας τον κινητήρα, τις σωληνώσεις και το ρεζερβουάρ. Επιπλέον, ένα προσαρμοσμένο σύστημα στήριξης στην εργοστασιακή σχάρα οροφής επιτρέπει την τοποθέτηση μιας πλατφόρμας Rhino-Rack από μαύρο αλουμίνιο, σχεδιασμένης για off-road και expedition χρήση. Η οποία μπορεί να εξοπλιστεί με βάσεις για εργαλεία, κιβώτια αποθήκευσης, δοχεία καυσίμου, ρεζέρβα και επιπλέον φώτα.
.jpg?t=vNH3G1gjSGHxq57M_0bHmA)
.jpg?t=QyjiCKZn1KhWCVkZ82iFaQ)
.jpg?t=TG9GSUzI3_2UlytCQfryLA)
.jpg?t=ZZsbJoPvu2q3yPqyJegn5g)
.jpg?t=PEUROzRYDwZs8lEii6kL3g)
.jpg?t=w53GVHkjpkSWfIYbRq4pkw)
.jpg?t=ePT4BzCp9SsJsRgdiOIM2w)
.jpg?t=ICxTceV-r3RiaBHQslG3Tg)
Για πιο απαιτητικές off-road διαδρομές, η Taubenreuther προσφέρει προαιρετικά έναν ηλεκτρικό «εργάτη» με ικανότητα έλξης δύο τόνων, ο οποίος χρησιμοποιεί σύγχρονο συνθετικό σκοινί, αποφεύγοντας τα βαριά και επικίνδυνα μεταλλικά καλώδια.
Όλες οι βελτιώσεις είναι διαθέσιμες ως ξεχωριστά πακέτα και μπορούν να τοποθετηθούν ανεξάρτητα. Το μεγαλύτερο κόστος και η πιο απαιτητική εγκατάσταση αφορούν το κιτ ανάρτησης και τις τροποποιήσεις στους θόλους των τροχών για την εφαρμογή μεγαλύτερων ελαστικών.
Σχόλια