Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN
H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ, επίσημη αντιπρόσωπος της ΝΙSSAN στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN μοντέλα ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANO ΙΙ (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22), για έλεγχο της μονάδας του αερόσακου συνοδηγού.
Όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή η ανάκληση στην Ελληνική αγορά αφορά 12.693 οχήματα, με περιόδους παραγωγής:
• ALMERA (N16) παραγωγής από 22/5/2001 έως 6/6/2003,
• ALMERA TINO (V10) παραγωγής από 22/8/2001 έως 13/5/2003,
• TERRANO II (R20) παραγωγής από 21/3/2003 έως 10/4/2003,
• PATROL (Y61) παραγωγής από 29/5/2000 έως 24/11/2003,
• X-TRAIL (T30) παραγωγής από 29/5/2000 έως 24/11/2003, και
• PICK-UP (D22) παραγωγής από 29/5/2000 έως 24/11/2003.
Η Nissan ενημερώθηκε από τον προμηθευτή της (Takata) ότι οι αναφλεκτήρες του αερόσακου συνοδηγού των επηρεαζόμενων αυτοκινήτων μπορεί να είναι εκτός προδιαγραφών. Σύμφωνα με την Takata, η κατάσταση αυτή μπορεί να προκαλέσει υπερβολική πίεση στο εσωτερικό του αναφλεκτήρα κατά το άνοιγμα του αερόσακου με πιθανό αποτέλεσμα τον διαχωρισμό του από την βάση του αερόσακου.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει επιθεώρηση του σειριακού αριθμού της μονάδας του αερόσακου συνοδηγού και εφόσον κριθεί απαραίτητο, αντικατάσταση των αναφλεκτήρων της, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.