VW GOLF CABRIOLET 1.2 TSI
Γενικώς, η Volkswagen δεν εγκατέλειψε ποτέ το αγοραστικό κοινό με πορτοφόλι 23.000 ευρώ, στα ανοιχτά αυτοκίνητα την τελευταία 20ετία. Κι όχι μόνο δεν τους εγκατέλειψε, αλλά τους τελευταίους μήνες εμφανίζεται ενισχυμένη σε αυτό τον χώρο μετά και την παρουσίαση του νέου Golf Cabriolet 4ης γενιάς.
Μια εσωτερική σύντομη σύγκρουση ερωτημάτων, ιδεών και απόψεων περί το νέο Golf Cabrio, την είχαμε στην αρχή. Σκέψεις που στον άνεμο σκορπίστηκαν, κάπου στην παραλιακή με την οροφή ανοιχτή!
Η νέα σειρά Golf Cabriolet έχει μαλακή οροφή που ανεβοκατεβαίνει ηλεκτροκίνητα. Εντούτοις, το σημερινό μοντέλο δεν έχει κεντρικό ρολ-μπαρ (full open cabrio) όπως οι προηγούμενες γενιές. Στα εγγενή του προβλήματα, καταλογίζονται ο περιορισμένος χώρος αποσκευών – μικρότερος από αυτόν του Eos – αλλά και η ελλιπή προστασία του μηχανισμού της οροφής (όταν είναι διπλωμένη/κατεβασμένη) απέναντι στην σκόνη – δεν υπάρχει ανάλογο κάλυμμα προστασίας. Η σύγκριση είναι αναπόφευκτη όπως και τα ερωτήματα που γεννά: Γιατί κάποιος να επιλέξει το Golf Cabriolet αντί του Eos; Για συγκεκριμένες απαντήσεις επί του προκειμένου (πρέπει να υπάρχουν), απευθυνθείτε στην μαμά εταιρεία!
Ξεπερνώντας τις φιλοσοφικές μας αναζητήσεις, βολευτήκαμε στο κάθισμα, βρήκαμε θήκη για το κινητό και το αναψυκτικό, ανοίξαμε εν κινήσει την οροφή σε μόλις 9 δεύτερα και απολαύσαμε το δροσερό αεράκι την περασμένη Κυριακή, απόγευμα στην παραλιακή. Το περιβάλλον γνώριμο, σχεδόν οικείο. Το Golf που ξέρουμε, στην προηγούμενη εκδοχή του (6ηγενιά), με καλή ποιότητα κατασκευής, γεροδεμένο αμάξωμα και τον εξαίρετο κινητήρα 1,2 TSi με τους 105 ίππους.
Είναι αλήθεια πως η VW τα έχει καταφέρει καλά με τους «downsize» κινητήρες. Δεν είναι μόνο το γεγονός πως τους παρουσίασε πρώτη το 2005 όταν οι υπόλοιποι… περί άλλων ετύρβαζαν. Είναι η λειτουργία τους που τους θέτει ως μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία. Ευρύτερα αυτός στα 1,4 λίτρα αλλά και ειδικότερα εκείνος στα 1,2 λίτρα.
Το Golf Cabriolet με τους 105 ίππους και τα 175 Nm ροπής από το μοτέρ TSi των 1,2 λίτρων αποτελεί την πιο ορθολογική πρόταση στη γκάμα. Δεν του λείπει η δύναμη, προσφέρει σχετικά χαμηλό κόστος χρήσης (μέση κατανάλωση 5,7 λίτρα/100 χλμ. συν μειωμένα τέλη και ασφάλιστρα) ενώ θέτει και την επιλογή Golf Cabriolet στην τάξη τιμής των 23.400 ευρώ - με απόσυρση στα 22.440 ευρώ. Μαζί με ικανοποιητικούς χώρους για τους πίσω. Υπάρχει επίσης και έκδοση diesel στα 1.600 κ.εκ.
Προσφέρεται σε 6 επιλογές χρωματισμών αμαξώματος και 9 προτάσεις σε ότι αφορά στον εσωτερικό διάκοσμο. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει εκτός των άλλων, ηχοσύστημα με 4 ηχεία, πλήρες σετ αερόσακων, σύστημα Start & Stop (BLUEMOTION), ESP, υπολογιστής ταξιδιού και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Φώτης Ραΐσης
Πηγή: Carzine.gr