Δείτε την Chevrolet 1.7 Diesel
Χρυσά αγαλματίδια, χρυσοί σκούφοι και χρυσά τιμόνια. Τοχρυσό παπιγιόν της Chevroletδεν είναι βραβείο αλλά σήμα. Το σήμα της εταιρείας που σχεδίασε και κυκλοφόρησε το 2008, το μοντέλοCruze. Ένα κατά τα άλλαμικρομεσαίο sedanπου δημιουργήθηκε εμπνευσμένα, δηλαδή ευρωπαϊκά.
Μπορεί να έχει βγει και σε hatchback όμως το sedan Cruze είναι το πιο όμορφο. Κατά κοινή ομολογία αποτελεί το πιο καλαίσθητο sedan που κυκλοφορεί στην αγορά με ισορροπημένους όγκους, δυναμική πρόσοψη και καμπίνα άκρως εξυπηρετική.
Με το diesel να έχει μπει για τα καλά στο λεξιλόγιο του Έλληνα αυτοκινητιστή, η πρόταση της Chevrolet με το πετρελαιοκίνητο Cruze δεν είναι η πιο… συμφέρουσα στην αγορά. Το μοτέρ της Opel στα 1,7 λίτρα με τους 131 ίππους βρίσκεται ακόμα σε αρκετά μοντέλα του ομίλου όμως δείχνει τα χρόνια του και σίγουρα δεν εκπροσωπεί την τάση του downsizing. Μέχρι να κυκλοφορήσει ο νέος Euro 6 diesel της Opel στα 1,6 λίτρα με τους 136 ίππους (ροπή 320 Nm) - έκτος απροόπτου θα τον λάβει και το Cruze - θα αρκεστούμε στο υπάρχον μοτέρ.
Γενικώς, το 4θυρο Cruze είναι ένα φιλόξενο μοντέλο με πορτμπαγκάζ 450 λίτρων,ποιοτική καμπίνα εργονομικά δομημένη και αρκετά καλή ηχομόνωση. Μολονότι ο συγκεκριμένος κινητήρας παράγει θόρυβο, η ηχομόνωση της καμπίνας του αφαιρεί αρκετή από την ένταση και την τραχύτητα του.
Βασισμένο πάνω σε ένα γενναιόδωρο μεταξόνιο κοντά στα 2,7 μ. το Cruze sedan είναι ένα ευρύχωρο μοντέλο. Είναι επίσης κι ένα αυτοκίνητο στημένο στη βάση της άνεσης και όσο του το επιτρέπει ο ημιάκαμπτος άξονας στα μετόπισθεν. Μπροστά τα ελατήρια-αμορτισέρ ήθελαν ένα κλικ παραπάνω σφίξιμο για να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που προσφέρει το στιβαρό πλαίσιο. Αν και η αίσθηση από το τιμόνι ήταν πιο άμεση τότε δεν θα υπήρχε κάτι αρνητικό να του προσάψουμε.
Προσωπικά θα το επέλεγα με το μοτέρ Turbo βενζίνης στα 1,4 λίτρα όμως και ο 1700άρης Turbo Diesel είναι μια αξιόλογη πρόταση, με μέσες καταναλώσεις από 5 έως 6 λίτρα/100 χλμ., τελική στα 200 χλμ./ώρα και 0-100 σε 10,3 δευτερόλεπτα. Η έκδοση Diesel εφοδιάζεται και με σύστημα Start & Stop για καλύτερη εξοικονόμηση καύσιμου σε αστική χρήση.
Με βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει εκτός των άλλων 6 αερόσακους, σύστημα ευστάθειας ESC, ρυθμιζόμενο τιμόνι με μεταβλητή υποβοήθηση, κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ηχοσύστημα με 6 ηχεία και το σύστημα MyLink με οθόνη αφής 7 ιντσών που συνδέεται με τις λειτουργίες του smartphone σας, μάλλον τα έχεις όλα. Όμως με τιμή στα 20.880 ευρώ σου λείπει το βασικό κίνητρο.
Φώτης Ραΐσης
Πηγή: Carzine.gr