BMW i8: Η πραγματική της εικόνα
Η οποία έχει διαφορές σε σχέση με το αρχικό πρωτότυπο, αλλά οι αλλαγές αυτές είναι μάλλον προς τη σωστή κατεύθυνση. Έτσι τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μέρος της δείχνουν στο μοντέλο παραγωγής σαφώς πιο αρμονικά, ενώ οι πιο σημαντικές τροποποιήσεις εντοπίζονται στο προφίλ, μιας και το γυαλί στις πόρτες έχει περιοριστεί στα παράθυρα και μόνο. Από κει και πέρα οι πόρτες αυτές καθ΄αυτές ανοίγουν αλά LSD, Lamborghini Style Doors δηλαδή και αποκαλύπτουν ένα εσωτερικό που προσδιορίζεται από καθίσματα μπάκετ, από έναν ευανάγνωστο πίνακα οργάνων με δύο βασικά στρογγυλά όργανα και από ένα τιμόνι με σχετικά μικρή διάμετρο.
Αλλαγές, πάντα σε σχέση με το αρχικό πρωτότυπο υπάρχουν και στον κινητήρα. Έτσι ενώ το concept ήταν καθαρά ηλεκτρικό το μοντέλο παραγωγής έχει εκτός από τους δύο ηλεκτροκινητήρες 130 ίππων ο καθένας και έναν 3κύλινδρο turbo 1.500 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 223 ίππους. Η συνδυαστική ισχύς θα κυμαίνεται γύρω στους 360 ίππους, που επαρκούν για ένα 0-100 σε 4,8 δεύτερα, την ίδια στιγμή που η μέση κατανάλωση θα είναι 3,76 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα και η αυτονομία 700 χιλιόμετρα.
Τόσο για τις επιδόσεις όσο και για την οικονομική λειτουργία του i8 υπεύθυνη είναι και η συμπίεση του βάρους του, χάρη στη χρήση συνθετικών υλικών ενισχυμένων με ανθρακονήματα για το αμάξωμα, όπως και στο i3. Φυσικά η BMW i8 θα είναι φουλ εξτρά και σε ότι αφορά τα ηλεκτρονικά της συστήματα άνεσης και ασφάλειας, δικαιολογώντας και σε αυτόν τον τομέα την τιμή αγοράς της που θα ξεπερνά τις 200.000 ευρώ στη Γερμανία.