Chevrolet Spark: Τρεις εκδόσεις εξοπλισμού LS – LT – LTZ

Το Chevrolet Spark είναι ένα από τα ελάχιστα μοντέλα της ελληνικής αγοράς που βρίσκεται στο επίπεδο των 7.000 ευρώ.

Από μόνη της αυτή η παράμετρος δημιουργεί ένα ισχυρό κίνητρο για την επιλογή του καθώς ο ανταγωνισμός και ειδικά τα νέα VW up, Seat Mii και Skoda Citigo, βρίσκονται τιμολογιακά σε πιο υψηλά κλιμάκια προσφέροντας όμως από την άλλη, περισσότερα τεχνολογικά καλούδια.

Η πρόταση Spark δεν στερείται χαρακτήρα, χρηστικότητας και επιδόσεων. Στα 6.990 ευρώ (με το όφελος της απόσυρσης) παραλαμβάνεται ένα μικρό αυτοκίνητο με 5θυρο αμάξωμα σε 10 μοντέρνα και ζωηρά χρώματα, από τα οποία ξεχωρίζει το κίτρινο, το κόκκινο κι ένα πράσινο λαχανί.

Προσφάτως όλη η σειρά Spark (τρεις εκδόσεις εξοπλισμού LS – LT – LTZ) ανανεώθηκε στα σημεία. Οι νεωτερισμοί αφορούν στα εμπρός και πίσω φώτα, στην μάσκα (γρίλιες), στους προβολείς ομίχλης και στις ζάντες αλουμινίου. Παράλληλα το τρίτο φως στοπ τεχνολογίας LED ενσωματώθηκε στην πίσω αεροτομή. Στο εσωτερικό έχουμε νέες επενδύσεις και αλλαγή στον επιλογέα σχέσεων. Παράλληλα, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά έχουν προστεθεί επιλογές από νέα χρώματα.

Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για την κατηγορία με το πορτμπαγκάζ να επιδεικνύει 170 λίτρα. Γενικώς, η καμπίνα είναι ορθά δομημένη, με την θέση οδήγησης να είναι λίγο πιο ψηλά από το αναμενόμενο, προσφέροντας στον οδηγό καλή περιφερειακή ορατότητα. Θήκες για μικροαντικείμενα θα βρείτε στην βάση της κεντρικής κονσόλας και στις πόρτες.

Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης LS με τον μικρό 1000άρη κινητήρα περιλαμβάνει έκτος των άλλων, τιμόνι με υποβοήθηση, ρυθμιζόμενη δέσμη προβολέων, φυμέ κρύσταλλα, 4 ηχεία, αεροτομή και 6 αερόσακους. Αυτά παραλαμβάνετε στην τιμή των 6.990 ευρώ. Για να έχετε και σύστημα κλιματισμού ανεβαίνετε στα 7.490 ευρώ ενώ για να τα ηλεκτροκίνητα παράθυρα, το κεντρικό κλείδωμα και το ηχοσύστημα με θύρα USB βρίσκονται στην έκδοση LS+ των 7.950 ευρώ.

Η τιμή της αμέσως επόμενης έκδοσης LT ξεκινά από τα 8.920 ευρώ και περιλαμβάνει επιπλέον, προβολείς ομίχλης, ζάντες 14 ιντσών, εξωτερικούς καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, ηλεκτροκίνητα παράθυρα πίσω και ράγες οροφής. Τέλος, η έκδοση LTZ με τον μεγαλύτερο κινητήρα 1.200 κ.εκ., προσφέρει ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, διαφορετικούς προφυλακτήρες, δερμάτινο τιμόνι, ηχοσύστημα με 6 ηχεία και προβολείς ομίχλης τύπου projector με την τιμή να έχει ως βάση τα 9.800 ευρώ.

Με το συνολικό βάρος να φθάνει μόλις στα 861 κιλά δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος να αποταθείτε στον κινητήρα των 1.200 κ.εκ. με τους 82 ίππους. Ο μικρός 1000άρης με τους 68 ίππους και τα 93 Nm ροπής είναι αρκετός για τις καθημερινές μετακινήσεις. Εντάξει, μπορεί η τελική ταχύτητα των 154 χλμ./ώρα να είναι δεσμευτική για ταξίδια όμως στη μέση κατανάλωση βρίσκεται λίγο πιο πάνω από τα 5 λίτρα/100 χλμ.

Φώτης Ραΐσης
πηγή: carzine.gr