Mitsubishi Outlander PHEV: Ηλεκτρικό και αγωνιστικό

Δεύτερη συνεχόμενη νίκη στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων για το MitsubishiOutlanderPHEV στο 2014 AsiaCrossCountryRally

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Two & Four Motor Sports rally team – με την υποστήριξη της Mitsubishi Motors Corporation (MMC) – συμμετείχε με ένα plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό Outlander PHEV 4WD crossover στο Asia Cross Country Rally 2014 (AXCR) που διοργανώθηκε υπό την υπό την αιγίδα της FIA. Ο αγώνας ξεκίνησε στην Ταϋλάνδη και ολοκληρώθηκε στην Καμπότζη.

Το αυτοκίνητο που συμμετείχε στην κατηγορία T1E (κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων) κάλυψε 1.986 χλμ σε 19 ώρες 17 λεπτά και 12 δευτερόλεπτα μέσα από κακοτράχαλες διαδρομές, και κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία και τη 14η γενικής κατάταξης, επιδεικνύοντας αξιοπιστία, αντοχή και επιδόσεις για τον κινητήρα του Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) της MMC, ακόμα και κάτω από ακραίες οδικές συνθήκες.

Στάνταρ σύστημα PHEV

Το Outlander PHEV rally car χρησιμοποίησε την τροποποιημένη ανάρτηση του περσινού αγωνιστικού αυτοκινήτου έχοντας επίσης αυξημένη απόσταση από το έδαφος και την μπαταρία τοποθετημένη ψηλότερα για καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου.

Το ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς οχήματος Super All-Wheel Control (S-AWC) ήταν ρυθμισμένο για αγωνιστική χρήση διασφαλίζοντας καλύτερη πρόσφυση. Άλλες μετατροπές ήταν η τοποθέτηση ενός rollcage και μιας προστατευτικής ποδιάς κάτω από το αμάξωμα και η χρήση ελαφρύτερων στοιχείων για εξοικονόμηση βάρους (καπό, πίσω πόρτα, εξαρτήματα εσωτερικού). Επίσης αναβαθμίστηκε η στεγανοποίηση και προστέθηκε μια προέκταση της εισαγωγής αέρα (αναπνευστήρας) για τα υδάτινα περάσματα.

Εκτός από τις παραπάνω αλλαγές το αυτοκίνητο έτρεξε χρησιμοποιώντας το ίδιο σχεδόν σύστημα κίνησης Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) και μηχανικά μέρη του στάνταρ μοντέλου παραγωγής.

Ο YasuoTanaka – Τεχνικός Διευθυντής δήλωσε: «Επειδή οι ακραίες οδικές συνθήκες που είναι μοναδικές στο Asia Cross-Country Rally μας δυσκόλεψαν πολύ όταν τρέξαμε για πρώτη φορά πέρσι, μας οδήγησαν να αυξήσαμε την απόσταση από το έδαφος ώστε να βελτιώσουμε τις off-road επιδόσεις του αυτοκινήτου στον φετινό αγώνα.»

Και πρόσθεσε: «Είμαι πραγματικά ευτυχής που το Outlander PHEV όχι μόνον ολοκλήρωσε με επιτυχία το ράλι υπό τόσο σκληρές συνθήκες για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αλλά κατατάχθηκε ακόμα ψηλότερα από πέρσι. Επίσης είμαι πολύ ικανοποιημένος και περήφανος που το Outlander PHEV απέδειξε τόσο πειστικά την αξιοπιστία και αντοχή του plug-in υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος κίνησης της MMC αλλά και τις εξαιρετικές δυνατότητες των συστημάτων TwinMotor 4WD και S-AWC.»