Τρίπολη: Σταματούν οι αγώνες ταχύτητας;
Καλό ή κακό; Το αεροδρόμιο της Τρίπολης ίσως δεν χρησιμοποιηθεί ξανά για αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτων ή μοτοσυκλετών. Κακό: Γιατί ένας χώρος όπου διοργανώσεις του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας είχαν βρει στέγη χάνεται. Γιατί αγωνιζόμενοι θα βγουν στο δρόμο και η ασφάλεια ενός ελεγχόμενου χώρου θα χαθεί.
Καλό: Γιατί επιτέλους πρέπει να πάμε μπροστά και να φύγουμε από τα αεροδρόμια (δεν είμαστε στο 1960 ή το 1970). Γιατί πρέπει να φτιάξουμε πίστες (δείχνει αδύνατο) ή να βελτιώσουμε αυτές που υπάρχουν. Βέβαια θα ήταν υπέροχο αν το αεροδρόμιο και η πίστα συνυπάρξουν αλλά όλοι γνωρίζουμε πως αυτό δεν θα γίνει (στην Ελλάδα ζούμε).
Το αεροδρόμιο της Τρίπολης θα χρησιμοποιείται λοιπόν και από την πολιτική αεροπορία έπειτα από συμφωνία μεταξύ του υπουργού Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλου και του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Ο κ. Αβραμόπουλος εξέφρασε την πεποίθηση ότι το αεροδρόμιο μπορεί να λειτουργήσει και ως πολιτικό από τον επόμενο χρόνο.
«Η λειτουργία του αεροδρομίου της Τρίπολης και ως πολιτικού αφ’ ενός δεν θα θίξει καθόλου το επιχειρησιακό έργο της Πολεμικής Αεροπορίας, αφ’ ετέρου θα συμβάλει στην ανάπτυξη ολόκληρης της Πελοποννήσου, τόσο στο εμπόριο όσο και στον τουρισμό και θα φέρει την περιοχή στο επίκεντρο του επενδυτικού ενδιαφέροντος», πρόσθεσε.
Όπως είπε, υπάρχει επιτακτική ανάγκη να λειτουργήσει το αεροδρόμιο της Τρίπολης και ως πολιτικό, καθώς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, το οποίο σημείωσε φέτος αύξηση 54%, είναι κορεσμένο και υπάρχει ζήτηση από εταιρείες τσάρτερ και χαμηλού κόστους. «Σήμερα προστίθεται μια νέα σημαντική υποδομή», συμπλήρωσε.