Pony Namco: Θα γίνει τελικά η μεγάλη επιστροφή;
Όλα δείχνουν πως η παραγωγή του νέου Pony θα ξεκινήσει και πάλι. Το Ελληνικό όχημα είναι έτοιμο στη Namco, στη Θεσσαλονίκη και μόνο η… γραφειοκρατία μπορεί να το καθυστερήσει.
Με τιμή κάτω από τις 7.000€ και κινητήρες 1300 και 1400 κ.εκ. το νέο Pony μπορεί να πάρει ξανά τον τίτλο του «εθνικού οχήματος» και να ξαναγράψει ιστορία στην αγορά των αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο Pony, βρίσκεται σε διαδικασία έγκρισης τύπου από το ΕΒΕΤΑΜ, Εταιρεία Βιομηχανικής Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Εργαστηριακών δοκιμών, Πιστοποίησης και Ποιότητας A.E.
Αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, ο φάκελος θα μεταβιβαστεί στο υπουργείο Μεταφορών και το όχημα θα υποβληθεί στις προβλεπόμενες από το κράτος διαδικασίες για την τελική του έγκριση.
Θεωρητικά (γιατί ζούμε στην Ελλάδα) οι εργασίες για την έγκριση τύπου και την εκκίνηση της παραγωγής είναι στην… τελική ευθεία.
Σύμφωνα με δηλώσεις του ιδιοκτήτη της, «NAMCO Hellas A.Ε.Β.Ε» κο Κοντογούρη το νέο Pony, θα είναι προσιτό για τον Ελληνα καταναλωτή, καθώς γίνεται προσπάθεια να κρατηθεί η τιμή του κάτω από τις 7.000 ευρώ. Η χαμηλή τιμή του δε θα σημαίνει πως το αυτοκίνητο είναι χαμηλής ποιότητας αφού είναι απόλυτα σύμφωνο με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τα νέα μοντέλα
Από το siteτης εταιρίας μαθαίνουμε πως ο προγραμματισμός της NAMCO για αυτό περιλαμβάνει: Σε πρώτη φάση την παραγωγή του βενζινοκίνητου PONY 4 και θα ακολουθήσουν οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις και η τετρακίνητη.
Οι προσωρινές τεχνικές προδιαγραφές αναφέρουν βενζινοκινητήρες 1.300 κ.εκ. με 68 ίππους. Η πλατφόρμα του αυτοκινήτου είναι Ελληνική ενώ η νέα γραμμή παραγωγής εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει 400 θέσεις εργασίας.
Η ιστορία του Pony
Το Pony ήταν το πιο επιτυχημένο ελληνικό αυτοκίνητο στην ιστορία (πωλήθηκαν πάνω από 30.000 κομμάτια στην Ελλάδα ενώ είχε πολύ μεγάλες εξαγωγές σε 14 χώρες) και κατασκευαζόταν από τη Citroen αλλά και από τη NAMCO το διάστημα 1974-1983.
Διαβάστε επίσης: Olympic Classic Tour Rally: Στο τελικό στάδιο η οργάνωση του