Porsche: Η Γερμανική εταιρία έγινε δείκτης ανάκαμψης
Τι λέει ο «δείκτης των Porsche» για την ελληνική οικονομία. Έρχεται τελικά η ανάκαμψη;
Το Zero Hedge είναι ένα οικονομικό site γνωστό για τις ριζοσπαστικές του προβλέψεις για τις αγορές αλλά και για τον τρόπο που προβάλει τα νέα από τα κεντρικά χρηματιστήρια. Σε πρόσφατο άρθρο του παρουσίασε τον: «Δείκτη των Porsche».
Εάν ο «Big Mac Index» θεωρείται ο καλύτερος δείκτης για να μετρηθεί η αγοραστική δύναμη των λαών του πλανήτη, ο «Porsche Index» δείχνει πως είναι ο καλύτερος για να εκτιμηθεί η ανάκαμψη σε μία χώρα (τουλάχιστον για το 0,1% των πλουσιότερων) αναφέρει το Zero Hedge.
Κόντρα στις πωλήσεις ρεκόρ που πέτυχε η Porsche το 2013, (αύξηση κατά 21%) σε σχέση με το 2012, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν πέτυχε υψηλές πωλήσεις στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με γράφημα, που προέρχεται από το ελληνικό υπουργείο Μεταφορών, φαίνεται η πραγματική κατάσταση της ελληνικής «ανάκαμψης», αναφέρει χαρακτηριστικά το Zero Hedge.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 2013 ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα 20 νέες Porsche, εκ των οποίων οι 12 ήταν μεταχειρισμένες από το εξωτερικό και οι 8 καινούργιες.
Σημειώνεται ότι το 2007 είχαν ταξινομηθεί 592 μεταχειρισμένες και 559 καινούργιες Porsche.