F1 Grand Prix Σιγκαπούρη: Η στρατηγική

Πως είδαν οι μηχανικοί της Pirelliτο GrandPrixστη Σιγκαπούρη; Τι διαπίστωσαν; Πως διαμορφώθηκε η στρατηγική των ομάδων; Ο L. Hamiltonκέρδισε ξεκινώντας από την PolePositionκαι προηγείται στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Ο Άγγλος έκανε τρία pitstop. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας επηρέασε τη στρατηγική στην αλλαγή ελαστικών. Από την άλλη πλευρά η RedBullRacingμε δύο pitstopκατάφερε να φέρει και τα δύο αυτοκίνητα στο podium.Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton αξιοποίησε στο έπακρο τη στρατηγική των 3 pit stop για να κερδίσει στη Σιγκαπούρη και να πάρει προβάδισμα στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών.Ο Hamilton εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα P Zero Red (κόκκινο χρώμα) και στις δυο πρώτες αλλαγές έβαλε και πάλι την πολύ μαλακή γόμα. Στην τελευταία αλλαγή έβαλε τη μαλακή γόμα P Zero Yellow (κίτρινο χρώμα) για να τερματίσει στον αγώνα ο οποίος ολοκληρώθηκε όταν το χρονόμετρο έφτασε στις δυο ώρες και όχι όταν συμπληρώθηκαν οι 61 γύροι.Ο Hamilton είχε ισχυρό ανταγωνισμό από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastian Vettel με τη Red Bull-Renaultπου εκκινούσε 4ος και ακολούθησε στρατηγική 2 pit stop. Ο Vettel διατήρησε την πολύ μαλακή γόμα στην πρώτη αλλαγή ελαστικών και έβαλε τη μαλακή στη δεύτερη αλλαγή την οποία διατήρησε ως το τέλος όταν το μονοθέσιο ήταν πιο ελαφρύ από καύσιμα. Ο άλλος οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo ακολούθησε ίδια στρατηγική και τερμάτισε τρίτος εμπρός από τη Ferrari του Fernando Alonso.Η συγκεκριμένη στρατηγική έφερε το Vettel ακόμη και στην πρώτη θέση λίγο πριν το φινάλε του αγώνα, αυτό δείχνει περίτρανα πως η στρατηγική των ελαστικών μπορεί να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο. Με τη διαφορά ανάμεσα στις δυο γόμες να είναι στα 2 δευτερόλεπτα ανά γύρο όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα που ήταν πιο γρήγορη. Το πώς χρησιμοποίησαν τα ελαστικά τους από κει και πέρα αποδείχτηκε καθοριστικό, αυτό ήταν κλειδί για τη στρατηγική.Η Σιγκαπούρη διατήρησε το 100% στις εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας που χρησιμοποιήθηκε μετά από επαφή των Perez και Sutil στο μέσο του αγώνα. O Alonso και ο Button της McLaren αξιοποίησαν την ευκαιρία στους 7 γύρους που το αυτοκίνητο ασφαλείας οδηγούσε την κούρσα και άλλαξαν ελαστικά βάζοντας τη μαλακή γόμα. Τόσο οι δυο οδηγοί της Red Bull όσο και οι δυο οδηγοί της Williams είχαν ήδη βάλει τη μαλακή γόμα πριν την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Έτσι είχαν όλες τις επιλογές ανοιχτές καθώς είχαν χρησιμοποιήσει αμφότερες τις γόμες στο πρώτο μισό του αγώνα.Μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας ο Hamiltonέπρεπε ν’ ανοίξει τη διαφορά περίπου στα 25 δευτερόλεπτα τόσος χρόνος χρειάζονταν για να μπει και να βγει από τα pits. Τελικά ο οδηγός της Mercedes επέστρεψε στην πίστα στη δεύτερη θέση μετά την τελευταία αλλαγή ελαστικών στον 52ο γύρο. Αξιοποίησε την ταχύτητα που είχε με τα φρέσκα ελαστικά για να πάρει πίσω από το Vettel την πρωτοπορία λίγους γύρους μετά.Περισσότεροι γύροι με μια γόμαΜαλακή: F. Massa (38 γύρους)Πολύ μαλακή: L. Hamilton (26 γύροι)

F1 Grand Prix Σιγκαπούρη: Η στρατηγική
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή